Sau mai bine da.
Asa ”suna” noua campanie ASIROM, ”Mai bine DA”, dezvoltata de G2 Romania. De ce sa iti interzici o gramada de mici placeri, doar din teama de a nu strica ceva? Sa nu faci party de Revelion ca sa nu iti strici ceva prin casa. Sa nu-ti pui beculete in bradut de frica incendiului. Sa nu mai iesi cu masina toata iarna pentru a nu face vreun accident. Sa nu te duci la ski, la sanius sau sa nu mai iesi din casa de teama guturaiului. Dar asta inseamna ca acumulezi un munte de NU-uri si e incomod sa traiesti asa. Mai bine lasi compania de asigurari sa-ti ia grijile de pe cap si tu traiesti cum vrei, cu mai putine NU-uri si mai multe DA-uri.
”Nu pune mana. Nu calca. Nu vorbi. Nu intra in apa. Nu sta la soare. Nu te urca. Nu rade. Nu te juca. Ne-am hotarat sa transformam hiper-protectia tipic balcanica intr-o campanie jucausa despre semnificatia lui DA”, spune Mihaela Bourceanu, ”dirijor” al campaniei din pozitia de Account Director la G2.
”Dar cum sa zici niste NU-uri absurde si sa fii totusi funny? Simplu. Nu le zici, le canti. Asa s-a nascut corul MaiBineNu, personajul colectiv care te invita sa sufli si-n iaurt. Pentru prezentare ne-am pus in valoare vocile incalzite la karaoke. Ne-am bucurat sa aflam ca cineva la ASIROM are ureche muzicala”, a zis Mihai Fetcu, Director de Creatie si bariton part-time.
Campania ASIROM ”Mai Bine Da” este dezvoltata in principal online, pe site-ul www.maibineda.ro , unde utilizatorii pot vedea toate recomandarile ”mai bine nu” ale corului sau pot asambla ei insisi mesaje amuzante pentru prieteni. Tot din site poti trimite sms-uri nostime de sarbatori. Iar la finalul campaniei, unul dintre utilizatorii site-ului poate trimite corul la un prieten, acasa sau la birou, cu un cantec personalizat.
”Mai Bine Da” are potential sa devina o campanie virala puternica. Abordarea este tare indrazneata pentru o companie de asigurari si ma bucur ca am reusit sa vorbim pe acest ton cu clientii nostri. Personal, abia astept sa le trimit mesaje video personalizate prietenilor mei - si lista e luuuuunga”, a spus, din loja VIP, Mariana Diaconescu, presedinte ASIROM.
Echipa care a dezvoltat campania ASIROM ”Mai Bine Da” este compusa din:
G2 Romania: Mihai Fetcu (Creative Director), Radu Constantinescu (Senior Copywriter) , Arpad Fekete (Senior Art Director), Bogdan Teodorescu (Digital Art Director), Alina Buzatu (Head of Planning), Cristina Ungureanu (Communications Planner), Mihaela Bourceanu (Account Director), Ionelia Craciun (Account Executive), Cristina Birleanu (Digital Client Service Director), Florin Buca (Digital Account Manager), Doru Persinaru (Digital Planner), Dana Pascu (Senior Digital Planner), Monica Stefanescu (Junior Copywriter).
ASIROM: Iulian Dumitru (Marketing Manager), Catalina Ciorei (Online Brand Communication Specialist & PR Assistant), Melita Dima (Expert de specialitate), Andrei Stanicel (Consilier de specialitate).
Despre G2
G2 Romania, parte a grupului WPP, este o agentie de publicitate care ofera servicii integrate de comunicare, livrand experiente pentru consumatori, utilizatori si cumparatori. Echipa G2 Romania numara peste 100 de specialisti in shopper marketing, digital, CRM, promotii, branding, evenimente, activari HoReCa. Printre conturile aflate in portofoliul agentiei se numara Vodafone, British American Tobacco, Procter&Gamble, ASIROM, Ivatherm, Absolut Vodka, Avon, Opel, Titan Loulis, GlaxoSmithKline, New Yorker.
Despre ASIROM Vienna Insurance Group
De peste 20 de ani, ASIROM este compania de asigurari traditionala a romanilor, oferindu-le acestora siguranta si confortul de care au nevoie, definind permanent tendintele pietei locale a asigurarilor.
ASIROM este in primul rand o companie care ofera solutii viabile clientilor sai, adaptandu-si permanent produsele si tarifele la tendintele pietei, respectandu-si totodata obligatiile asumate prin contractele de asigurare.
2007 s-a dovedit a fi un an de schimbari majore, care au adus beneficii notabile pentru ASIROM, ramanand in istorie drept anul cand compania de asigurari s-a alaturat marii familii a grupului lider pe piata de asigurari din Europa Centrala si de Est, Vienna Insurance Group (VIG).
Vienna Insurance Group (VIG) este lider in asigurari atat in Austria, cat si in Europa Centrala si de Est. Aproximativ 50 de companii din 24 de tari formeaza un Grup cu o traditie, brand-uri puternice si relatii apropiate cu clientii. VIG are o experienta de 190 de ani in domeniul asigurarilor. Cu peste 24.000 de angajati, Vienna Insurance Group este liderul incontenstabil pe pietele cele mai importante din portofoliu. Prin urmare, are o pozitionare excelenta, ce ii permite sa profite de oportunitatile de crestere pe termen lung intr-o regiune cu 180 de milioane de locuitori. Vienna Insurance Group (VIG) este compania cu cel mai bun rating al indicelui ATX de pe piata bursiera austriaca; este de asemenea listat si in Prague Stock Exchange.