Căutare Live

Serialul "Costume", difuzat pe Euforia TV, inspira creatorii de moda!

In luna doamnelor, Euforia TV a facut un cadou special barbatilor! O colectie inedita de costume barbatesti, inspirata din serialul de succes Costume (original Suits), difuzat in fiecare sambata, de la ora 22, la Euforia TV.

Evenimentul SUITS, Cocktail After Business, a fost organizat de catre canalul Euforia TV la Galeriile Artmark, alaturi de Sarto Made to measure, SOFA si Chivas, parte a grupului international Pernod Ricard.

In cadrul evenimentului a fost prezentata colectia capsula SUITS by SARTO, inspirata din serial si adaptata mediului autohton. Alex Dragan si Alex Moise, fondatorii SARTO, au explicat importanta vestimentatiei de business si pe tot parcursul evenimentului, secventele din serial au exemplificat trimiterile catre eticheta si regulile dress code-ului. De la eveniment nu au lipsit avocatii Mike si Harvey, personajele principale ale serialului care au prezentat publicului colectia de haine capsula.

Costume este un serial despre un avocat destept si de succes pe nume Harvey Specter de la o firma de avocatura din Manhattan care risca si il angajeaza pe Mike, un geniu fara motivatie si diploma. In scurt timp, ei devin o echipa castigatoare cu ajutorul lui Mike si a sa memorie fotografica, amintindu-i lui Harvey motivul pentru care a ales sa se faca avocat.

“Costume” (Suits), serial difuzat in fiecare sambata, incepand cu ora 22, la EuforiaTV, este unul din elementele forte ale grilei cu care canalul isi rasfata telespectatoarele. De asemenea, sub conceptual “Euforia vine din noi”, oferta de continut mai cuprinde o suita de programe precum reality show-ul “Prodanca si Reghe: La placinte inainte”, dar si seriale de succes ca “Dr House”, “Fairly Legal”, “Private Practice” sau “Revenge”, a declarant Nicu Damu, Marketing Manager Euforia TV, Antena2 , GSP TV.

Si vedetele Antenei 1 au fost cucerite de serialul american!

GEANINA VARGA: “Ma uit cu drag la serial, este captivant si foarte bine realizat, va recomand cu toata caldura sa-l vizionati”

ALEXANDRA BADOI: “Sambata seara, de la ora 22.00, trebuie neaparat sa va uitati la acest serial. Sunt fan Suits”

Printre cei prezenti la eveniment s-au numarat personalitati din domeniul bancar, juridic si media. Chivas, parte a grupului Pernod Ricard a incantat audienta cu whisky-ul Chivas Regal, vechi de 12 ani.

Colectia capsula SUITS by SARTO pune accentul pe atentia orientata catre detalii, materiale fine, adecvate purtarii zilnice cat si ceremoniei si pe congruenta intre personalitatea, ocupatia si hobby-urile celui care poarta costumul.

Colectia se adreseaza persoanelor tinere si energice, aflate la inceput de cariera, care adopta un stil tineresc si dinamic, exact ca Mike Ross, unul dintre protagonistii serialului SUITS. In egala masura se adreseaza si barbatilor care au deja un statut social si au nevoie de o prelungire a personalitatii lor, adoptand un stil power business, exact ca Harvey Specter, avocatul din serialul SUITS.

Colectia este adaptata si personalizata pana in cele mai mici detalii, diferentele fiind facute de finetea tesaturii, reverele sacoului, modelul costumului si a tipului de croi. Atentia este orientata si catre latura cromatica, culorile fiind un factor decisiv la nivel subconstient, fie ca vorbim despre o intalnire cu board-ul de conducere, fie ca vorbim despre o negociere cu un partener international.

Despre Euforia TV, parte a Intact Media Group

“Euforia vine din noi” este statement-ul canalului premium de entertainment, lifestyle si seriale dedicate femeii moderne. Istoria de sapte ani a canalului a marcat o permanenta diversificare a continutului din zona lifestyle, acoperind toate sub-categoriile de interes pentru target-ul feminin: cooking, talkshow, sanatate si elemente de continut local (reality), aparte prin unicitatea lor.

Postul Euforia TV face parte din trustul Intact Media Group, singurul grup de media autohton, din care mai fac parte Antena 1, Antena 2, Antena 3, Antena International, Gsp TV, posturile de radio Radio ZU si Romantic FM, publicatiile Jurnalul National, Gazeta Sporturilor, revistele BBC Top Gear, Good Food si Science World.

Despre SARTO made to measure

Un economist si un jurnalist, Alex Moise si Alex Dragan, cei doi fondatori ai brandului SARTO made to measure, au acumulat experienta in consilierea vestimentara masculina, atat din pasiune si studiu propriu, cat si din stagiile de pregatire efectuate in Italia la renumite case de creatie vestimentara. SARTO propune un stil de viata prin accentul pus pe consilierul personal si pe atitudinea care face diferenta dintre un barbat si un gentleman.

*SARTO este primul concept-boutique masculin din Romania, care integreaza un serviciu profesionist de consiliere vestimentara cu stilul sartorial italian al costumelor si camasilor facute pe masura.

Pentru detalii suplimentare despre colectia si serviciile SARTO, accesati link-ul urmator: www.sarto.ro. Fotografii de la eveniment gasiti accesand site-ul www.euforia.tv si pagina de Facebook: https://www.facebook.com/EuforiaLifestyleTV

Saptamana Modei pentru copii: Ce vor purta micutii in anul 2013... Stefan Banica Jr. e artistul anului 2012. A primit trei trofee la Premiile Muzicale Radio Romania...
Ultimele știri