Paul vine în Antena Group, pe lângă Know-how, cu o strategie de dezvoltare, cu entuziasm, cu dorința de a reîntâlni unii colegi și a îi cunoaște pe alții și cu misiunea de a construi, împreună cu echipa, un portofoliu care să le ofere utilizatorilor informații utile, entertainment și o experiență care să le depășească așteptările.
Strategia Antenei Group de dezvoltare a diviziei de digital intră astfel într-o nouă etapă de consolidare, de creștere a audientei prin valoarea conținutului și de îmbunătățire a experienței de utilizare a platformelor. Antena Play va rămâne în centrul strategiei de creație și de distribuție a conținutului video pe bază de abonament. Fiecare dintre site-urile din portofoliu își va concepe și va produce conținutul astfel încât să răspundă așteptărilor audienței și să evolueze.
Gusti Roman, Head of Digital Antena Group în ultimii 8 ani și Mirel Mircea, Data Management and Sales Manager au ales de comun acord cu Antena Group să înceteze colaborarea pentru a se ocupa de alte proiecte.
Digital Antena TV Group este singurul publisher din România cu 3 canale de Youtube ce au depãşit 1 milion de subscriberi, iar platforma AntenaPlay, construitã de la A la Z de Digital Antena TV Group, este cel mai important player autohton din piaţa de VOD.