Cea mai urmărită ediție a fost cea difuzată marți, 31 martie, care a adunat în fața micilor ecrane 1.926.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara. Minutul de aur a fost înregistrat în aceeași ediție, la ora 18:22, când 2.310.000 de telespectatori din toată țara urmăreau Acces Direct, un număr mai mult decât dublu față de al celor care se uitau la programul postului concurent, Pro Tv.
Așadar, la nivelul publicului din mediul urban, în perioada 31 martie – 3 aprilie, în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 17:00 și 19:00, Antena 1, cu emisiunea Acces Direct, s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie de 7,3 puncte de rating și 20,3% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,5 puncte de rating și 18,2% cota de piață și de Kanal D, cu 2,8 puncte de rating și 7,8% cota de piață.
Clasamentul se păstrează și la nivel național, unde Antena 1 s-a aflat pe primul loc, cu o audiență medie 9,5 puncte de rating și 26,2% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6,1 puncte de rating și 17% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 10,5% cota de piață.
Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale dupã-amiezii, este difuzat în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 17:00, la Antena 1. Emisiunea care o are drept gazdă pe Mirela Vaida le prezintă telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei, poveşti de viaţă unice, dezvăluiri emoţionante ale invitaţilor, dar şi informaţii în premieră. Toate acestea sunt dezbătute în platoul emisiunii, alături de experţi în domeniu.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All urban si National
Perioada 30 martie-3 aprilie 2020