- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Încă de la primele ore ale dimineţii, telespectatorii au ales Antena 1, jurnalul de ştiri de la ora 6, clasându-se pe primul loc în topul preferinţelor telespectatorilor la nivelul targetului 15-54 urban. Şi Mireasă pentru fiul meu a condus clasamentul de audienţă la nivel urban, impunându-se lider de piaţă cu ambele ediţii. Alături de Mirela Boureanu Vaida, îndrăgita prezentatoare a reality showului, telespectatorii au descoperit cele mai noi evenimente din viaţa concurenţilor noului sezon Mireasă pentru fiul meu. Telespectatorii au rămas în continuare alături de Antena 1, Observatorul orei 16, prezentat de Oana Frigescu, clasându-se pe prima poziţie în topul audienţelor atât la nivelul targetului all urban, cât şi la nivelul targetului comercial al postului, 15-54 urban.
De la ora 17.00, alături de Simona Gherghe senzaţionalul adevărat a prins viaţă la Acces Direct cu momente inedite, dezvăluiri şi poveşti de viaţă spectaculoase. Ieri, Simona Gherghe l-a avut invitat în platoul emisiunii şi pe celebrul Julio Iglesias Jr. care a vorbit despre prezenţa într-o gală cu totul specială la “Te cunosc de undeva!” România. Şi Acces Direct s-a impus ieri lider de piaţă la nivelul targetului all urban, telespectatorii preferând-o pe Simona Gherghe în detrimentul competitorului direct, Cătălin Măruţă. În intervalul comun celor două emisiuni, Antena 1 s-a menţinut pe primul loc, Acces Direct înregistrând 4,2% rating şi 15,7% share, în timp ce Pro Tv a atins doar 3,2% rating şi 12% cotă de piaţă în rândul publicului din mediul urban.
Şi carismaticul Dan Capatos le-a oferit celor de acasă cele mai incendiare subiecte într-o nouă ediţie Un show păcătos. Dan Capatos a condus şi de această dată clasamentul de audienţă atât la nivel urban, cât şi la nivelul targetului 15-54 urban, locul secund revenind din nou postului Pro Tv. În continuare, telespectatorii au rămas alături de Observatorul de noapte, jurnalul de ştiri impunându-se lider de piaţă la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban, 18+ Urban.
//
De mai bine de 18 ani, Antena 1 este unul dintre cei mai importanţi competitori pe piaţa media din România, statut câştigat prin respectul pentru telespectatorii pe care i-a ţinut mereu aproape. Cu o echipă de oameni deosebiţi în spatele camerelor, cu vedete îndrăgite şi formate de succes, Antena 1 îşi menţine poziţia de lider în programe de divertisment, dând viaţă spectacolului şi oferind inspiraţie pentru milioane de telespectatori. Antena 1 face parte din cel mai important grup de media românesc, dezvoltat organic din resurse proprii, pentru care performanţa rămâne o valoare constantă.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group | |
Analiza este făcută pe target-urile15-54 urban, all urban, 18+ Urban. | |
Perioada 6 septembrie 2012 |
Dan Negru arunca scena Demascarea in flacari! Vezi ce a pregatit pentru ultima editie!... Astazi, Rai da’ Buni implineste cinci ani de la prima emisie...