Antena Căutare

Acces Direct, lider absolut de audienţă pe 2 iunie

Săptămâna a început în forţă la Antena 1. Şi ieri, telespectatorii i-au fost alături Simonei Gherghe, emisiunea Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale după-amiezii, impunându-se ca lider de piaţă la nivelul tuturor categoriilor importante de public.

Săptămâna a început în forţă la Antena 1. Şi ieri, telespectatorii i-au fost alături Simonei Gherghe, emisiunea Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale după-amiezii, impunându-se ca lider de piaţă la nivelul tuturor categoriilor importante de public.

Abordând cele mai discutate subiecte ale momentului, emisiunea s-a menţinut pe prima poziţie în topul preferinţelor telespectatorilor, înregistrând un rating mediu de 4.3% şi 19.8% cotă de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban. Poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV, care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target a înregistrat 3.8% rating şi 17.5% cotă de piaţă. Ierarhia s-a menţinut şi la nivel urban şi comercial.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Acces direct (16:57-19:00)

Antena 1

4.3

19.8

219

Pro TV

3.8

17.5

195

Kanal D

2.2

10

111

Articolul continuă după reclamă

În minutul de aur, 17:57, Acces Direct înregistra ieri o cotă de piaţă de 23% şi 6.2% rating, dublu faţă de principalul competitor, La Măruţă, care înregistra atunci doar 11.1% share şi 3% rating.

Minut de aur Urban all

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

17:57

6.2

23

627

3

11.1

302

Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat şi ieri prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul diminetii, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţă, în rândul tuturor categoriilor importante de public. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.1% şi 28.9% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Observatorul diminetii (06:00-07:59)

Antena 1

3.1

28.9

159

Pro TV

2.7

25.5

140

Românii au rămas şi astăzi alături de Mirela Boureanu Vaida, ambele intervale de difuzare ale emisiunii Mireasã pentru fiul meu impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, în cel de-al doilea interval de difuzare, Mireasă pentru fiul meu a înregistrat ieri un rating mediu de 3% şi 19.4% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregistra atunci doar 1.5% rating şi 9.4% cotă de piaţă.

18-49 Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

Mireasa pentru fiul meu DA (13:59-16:00)

Antena 1

3

19.4

153

Pro TV

1.5

9.4

74

Antena 1 a achizitionat super show-ul Hell’s Kitchen... S-a decis primul Junior Chef al României. Maria Florian Andrei i-a cucerit pe cei trei juraţi...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 1 noiembrie 2024. Iamina și Camelia au ajuns aproape la final! Ce sumă au câștigat
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 1 noiembrie 2024. Iamina și Camelia au ajuns aproape la final! Ce sumă au câștigat Luni, 04.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x