Săptămâna a început în forţă la Antena 1. Şi ieri, telespectatorii i-au fost alături Simonei Gherghe, emisiunea Acces Direct, unul dintre cele mai puternice formate ale după-amiezii, impunându-se ca lider de piaţă la nivelul tuturor categoriilor importante de public.
Abordând cele mai discutate subiecte ale momentului, emisiunea s-a menţinut pe prima poziţie în topul preferinţelor telespectatorilor, înregistrând un rating mediu de 4.3% şi 19.8% cotă de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban. Poziţia secundă a fost ocupată de Pro TV, care în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target a înregistrat 3.8% rating şi 17.5% cotă de piaţă. Ierarhia s-a menţinut şi la nivel urban şi comercial.
|
În minutul de aur, 17:57, Acces Direct înregistra ieri o cotă de piaţă de 23% şi 6.2% rating, dublu faţă de principalul competitor, La Măruţă, care înregistra atunci doar 11.1% share şi 3% rating.
Minut de aur Urban all | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
17:57 | 6.2 | 23 | 627 | 3 | 11.1 | 302 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat şi ieri prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul diminetii, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţă, în rândul tuturor categoriilor importante de public. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3.1% şi 28.9% cotã de piaţã, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Observatorul diminetii (06:00-07:59) | Antena 1 | 3.1 | 28.9 | 159 |
Pro TV | 2.7 | 25.5 | 140 |
Românii au rămas şi astăzi alături de Mirela Boureanu Vaida, ambele intervale de difuzare ale emisiunii Mireasã pentru fiul meu impunându-se ca lider detaşat de audienţă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Astfel, în cel de-al doilea interval de difuzare, Mireasă pentru fiul meu a înregistrat ieri un rating mediu de 3% şi 19.4% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregistra atunci doar 1.5% rating şi 9.4% cotă de piaţă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Mireasa pentru fiul meu DA (13:59-16:00) | Antena 1 | 3 | 19.4 | 153 |
Pro TV | 1.5 | 9.4 | 74 |