Telespectatorii au ales şi marţi emisiunea Antenei 1 prezentată de Simona Gherghe şi au plasat „Acces Direct” pe prima poziţie în topul audienţelor.
Astfel, unul dintre cele mai puternice formate ale după-amiezii, s-a impus ca lider de piaţă la nivelul targetului 18-49 urban, înregistrând un rating mediu de 4% şi o cotă de piaţă de 20,6%, Pe locul doi s-a clasat Pro Tv care, în acelaşi interval orar şi la nivelul aceluiaşi target, a înregistrat un rating de 3,9% şi o cotă de piaţă de 19,8%.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
ACCES DIRECT (16:58-19:00) | Antena 1 | 4 | 20.6 | 204 |
Pro TV | 3.9 | 19.8 | 196 |
În minutul de aur înregistrat la ora 18:06, telespectatorii urmăreau povestea străbunicului care îşi creşte singur nepoţica. El a venit în platoul emisiunii alături de Simona Gherghe împreună cu fetiţa, emoţionând peste 770 000 de telespectatori la nivel urban, care urmăreau atunci „Acces Direct”, emisiune difuzată de Antena 1, adjudecând un rating mediu de 7,6% şi 28% cotă de piaţă, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.
Minut de aur All Urban | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
18:06 | 7.6 | 28 | 770 | 3.1 | 11.5 | 315 |
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul dimineţii, Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţă pe targetul comercial. Astfel, Observator dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 3,3% şi 32,6% cotă de piaţă, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59) | Antena 1 | 3.3 | 32.6 | 166 |
Pro TV | 2.5 | 24.5 | 125 |
Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa „Mireasă pentru fiul meu”, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 17% şi un rating mediu de 2.5% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D cu o cotă de piaţă de doar 8% şi un rating mediu de 1,2 procente.
|
| 18-49 Urban |
| |
| Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) |
MIREASA PENTRU FIUL MEU-DA (14:00-16:00) | Antena 1 | 2.5 | 17 | 127 |
| Kanal D | 1.2 | 8 | 60 |