Show-ul “Acces Direct” a fost lider detașat de piață în luna iulie. În intervalul orar în care este difuzată emisiunea prezentată de Simona Gherghe, Antena 1 a condus topul audiențelor în toată luna iulie, cu un leadership de 87% pe publicul din mediul urban.
Așa se face că emisiunea a obținut o audiență medie pe toată luna iulie, pe publicul din mediul urban, de 5,2 puncte de rating și 19 procente din cota de piață, în vreme ce următorul clasat, Pro Tv, a obținut în același interval o medie de 4,2 puncte de rating și 15,4 % cota de piață.
La nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, “Acces Direct” s-a detașat cu o audiență medie de 4,4 puncte de rating și 20,5 % cota de piață, pe locul al doilea situându-se Pro Tv cu 3,9 puncte de rating și 18,2 % cota de piață.
Și la nivelul întregii populații a țării, “Acces Direct” a fost lider în luna iulie cu o medie de 4,4 puncte de rating și 18,2 % cota de piață, Pro Tv clasându-se al doilea cu 3,9 puncte de rating și 16,1 procente din cota de piață. Cea mai urmărită ediție “Acces Direct” din luna iulie, cea din 11 iulie, a obținut pe publicul din mediul urban o medie de 6,2 puncte de rating și 22,1 procente din cota de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA SRL
Target-uri: 18-49 Urban, All Urban, National
iulie 2014