Joi, 24 iulie, emisiunile Antenei 1, “Acces Direct” și “Un show păcătos”, au fost lideri incontestabili de piață pe toate categoriile de public. Așa se face că cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească cele mai fierbinți subiecte ale zilei la Antena 1.
6 puncte de rating și 26,8 % cota de piață a obținut “Acces Direct“ pe publicul comercial în minutul de maximă audiență de la ora 18.00, aproape triplu față de Pro Tv care avea tot atunci 2,5 puncte de rating și 11,4 % cota de piață. Show-ul “Acces Direct“ a fost lider de audiență joi, în intervalul orar 16.58-19.00, atât pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cât și pe cel din mediul urban și la nivelul întregii populații a țării. Antena 1 a obținut o audiență medie, pe publicul din mediul urban, de 4,7 puncte de rating și 17,5 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 3,5 puncte de rating și 13,1 % cota de piață.
Și emisiunea lui Dan Capatos a strâns în fața micilor ecrane pe cei mai mulți telespectatori și a obținut, la 23.20, pe publicul comercial, un vârf de audiență de 9,1 puncte de rating și 26,9 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv avea tot atunci 4,7 puncte de rating și 13,8 procente din cota de piață. Confesiunile Oanei Zăvoranu la “Un show păcătos“ i-au ținut în fața televizoarelor pe cei mai mulți telespectatori. Astfel, emisiunea lui Dan Capatos nu a avut rival în intervalul orar 23.04-01.03, fiind lider de piață pe toate segmentele de public. 5,2 puncte de rating și 20 % cota de piață a obținut Antena 1 pe publicul comercial, în vreme ce pe locul secund s-a clasat Pro Tv cu o medie de 3 puncte de rating și 11,6 % cota de piață.