Si in Prime Time, Antena 1 a fost prima optiune a celor mai multi romani din mediul urban. Observatorul diminetii, ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu, Observator 13, Observator 16, Acces Direct si Un show pacatos s-au impus ca lider de audienta in randul publicului comercial, 18-49 urban. Peste 2.6 milioane de telespectatori urmareau aseara prestatia micutei Bianca la Next Star, alaturi de invitatul special al momentului, Andrei Aradits, impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din mediul urban, cat si la nivel national.
Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.2% si o cota de piata de 18.2% pe targetul comercial, 18-49 urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda, cu un rating mediu de 2.9% si 16.6% cota de piata. Si la nivel urban, Antena 1 a fost intaia optiune a telespectatorilor la nivelul intregii zile, cu un rating mediu de 3.9% si 18.2% share, in vreme ce Pro Tv inregistra doar 2.9% rating si 13.9% share. In medie, peste 655 000 de telespectatori la nivel national au urmarit ieri Antena 1, intreaga zi.
All Urban | |||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | ||
Whole Day | Antena 1 | 3.9 | 18.2 | 404 | |
Pro TV | 2.9 | 13.9 | 308 |
Si in Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai multi romani care locuiesc in mediul urban inregistrand un rating mediu de 9.4% si 20% cota de piata, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda. In medie, peste 984 000 de telespectatori la nivel urban urmareau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
Cea de-a patra editie a emisiunii “Next Star” a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentata de Dan Negru impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din mediul urban, cat si la nivel national.
Astfel, emisiunea prezentata de Dan Negru a inregistrat aseara un rating mediu de 11.2% si o cota de piata de 22.6% pe segmentul all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda, cu doar 7.7% rating si 15.7% cota de piata.
Urban All | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Next Star (20:27-23:02) | Antena 1 | 11.2 | 22.6 | 1174 |
Pro TV | 7.7 | 15.7 | 813 |
Si la nivel national, Next Star a fost prima optiune a celor mai multi romani, emisiunea lui Negru fiind urmarita, in medie de 1 901 000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 10% si 19.8% cota de piata. Pozitia secunda in topul audientelor a fost ocupata tot de Pro Tv.
National | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Next Star (20:27-23:02) | Antena 1 | 10 | 19.8 | 1901 |
Pro TV | 8.7 | 17.2 | 1650 |
In minutul de aur, 21:54, peste 2 629 000 de telespectatori la nivel national urmareau momentul micutei Bianca, alaturi de invitatul special al momentului, Andrei Aradits, in vreme ce mai putin de jumatate urmareau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
21:54 | 13.8 | 26.5 | 2629 | 6.4 | 12.2 | 1209 |
Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. Observatorul diminetii, Observator 13 si Observator 16 s-au impus ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observator 13 a inregistrat ieri un rating mediu de 2.5% si 18.7% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar un rating mediu de 1.6% si 12.2% cota de piata.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Observator 13 (13:00-13:51) | Antena 1 | 2.5 | 18.7 | 137 |
Pro TV | 1.6 | 12.2 | 89 |
Observatorul orei 16 a fost si el preferatul publicului, inregistrand un rating mediu de 3% si o cota de piata de 19.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Observator 16 (16:00-16:57) | Antena 1 | 3 | 19.6 | 166 |
Pro TV | 1.2 | 8.2 | 69 |
Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 22.6% si un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o rating mediu de doar 1% si 6.9% share.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Mireasa DA (14:00-16:00) | Antena 1 | 3.2 | 22.6 | 180 |
Pro TV | 1 | 6.9 | 55 |
Romanii le-au fost alaturi in numar mare si ieri Simonei Gherghe si lui Dan Capatos, emisiunile Acces Direct si Un show pacatos ocupand pozitii fruntase in topul audientelor. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 3.7% si o cota de piata de 17.6%, fiind preferata celor mai multi telespectatori din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Pozitia secunda a fost si de aceasta data de Pro TV.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
Acces direct (16:57-19:00) | Antena 1 | 3.7 | 17.6 | 206 |
Pro TV | 3.1 | 14.9 | 174 |
Campionul noptilor albe, Dan Capatos, a spulberat si el concurenta aseara, peste 223 000 de telespectatori din targetul comercial, 18-49 urban, urmarind, in medie, emisiunea Un Show Pacatos, inregistrand un rating mediu de 4% si o cota de piata de 17.5 procente.
18-49 Urban | |||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | ||
Un show pacatos (23:02-01:02) | Antena 1 | 4 | 17.5 | 223 | |
Pro TV | 2.2 | 9.4 | 120 |
Afla de ce toamna este anotimpul echilibrului... Observator 19:00: Miliardar roman, condamnat in Franta...