Unul dintre programele din prime-time, ineditul show “Te cunosc de undeva”,a fost, de asemenea, lider de audienta. Astfel, pe targent-ul all urban, in medie 823.000 de mii de telespectatori (7,8% rating si 17,8% share) urmareau transformarile spectaculoase ale celor opt concurenti – Pepe, Anda Adam, Dalma Kovacs, Jean de la Craiova, Maria Buza, Matteo, Ellie White si Mike Diamondz- in timp ce concurentul direct, Protv, era privit in medie de doar 673.000 de mii (6,4% rating si 14,6% share) de oameni.
In minutul de aur al transforming show-ului “Te cunosc de undeva” prezentat de Alina Puscas si Cosmin Selesi, peste 1.217.000 milioane de telespectatori priveau emisiunea ANTENEI 1 si admirau machiajele incredibile realizate de echipa show-ului, dar si felul in care concurentii incercau sa imite pana in cele mai mici detalii personajele primite la ruleta. “Stiam personajul lui Raj Kapoor din copilarie, mai fredonam din cand in cand “Mera Joota Hai Japani” si de aceea cred ca mi-a fost usor sa invat versurile melodiei si sa ma transform in Raj Kapoor. M-am simtit bine, colegii ziceau ca sunt indian authentic”, a spus Pepe, declarat de juriu castigatorul editiei cu numarul trei.
Observator 13 - primul in topul audientelor
Daniel Osmanovici aduce telespectatorilor ANTENEI 1 cele mai interesante si proaspete stiri din fiecare week-end, in cadrul Observatoarelor de la ora 6.00 si 13.00. De altfel, Observatorul orei 13.00, de ieri, 21 septembrie, a fost lider absolut de audienta pe target-urile 18-49 urban si all urban – cu 2,4 %rating si 16,8% share la nivelul target-ului comercial cu varsta cuprinsa intre 18-49, in timp ce concurentul direct, Protv, avea doar 1,5% rating si 10,6 share; respectiv 3,2%rating si 16,9% share- stirile ANTENEI 1, comparativ cu 1,4 % rating si 7,1% share audienta postului din Pache Protopoescu pe target-ul all urban.