Antena 1 și-a adjudecat ziua de joi, 31 iulie, când a fost lider de piață pe toate segmentele de public. “Burlăcița”, “Acces Direct”, “Un show păcătos” sau “Mireasă pentru fiul meu” au fost câteva dintre programele zilei care i-au ținut în fața micilor ecrane pe români.
Antena 1 a fost lider de piață la nivelul întregii zile de 31 iulie. Pe publicul comercial, postul a condus topul cu o audiență medie de 3,2 puncte de rating și 19,4 % cota de piață, urmat de Pro Tv cu o medie de 2,7 puncte de rating și 16,7 procente din cota de piață. Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a fost lider de piață cu o audiență medie la nivelul întregii zile de 3 puncte de rating și 15,2 % cota de piață, urmată de Pro Tv cu o medie de 2,6 puncte de rating și 12,9 % cota de piață. Iar la nivelul întregii populații a țării, Antena 1 a obținut o medie de 2,9 puncte de rating și 15,3 % cota de piață, în vreme ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu o medie de 2,5 puncte de rating și 13,2 % cota de piață.
Acces Direct, lider pe toate segmentele de public
“Acces Direct” a fost încă o dată lider detașat de piață pe toate categoriile de public. Ediția din 31 iulie a obținut în minutul de maximă audiență atins pe publicul comercial la 18.44 un vârf de 7,2 puncte de rating și 30,9 % cota de piață, în vreme ce programele Pro Tv aveau tot atunci numai 3,8 puncte de rating și 16,5 % cota de piață.
În intervalul orar 16:56 – 19:00, atunci când a fost difuzată emisiunea, Antena 1 a fost lider de audiență cu o medie pe publicul comercial de 5 puncte de rating și 24,7 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 3,6 puncte de rating și 17,5 % cota de piață. Pe publicul din mediul urban, Antena 1 a condus cu o audiență medie de 5,6 puncte de rating și 22,1 procente din cota de piață, urmata de Pro Tv cu 3,8 puncte de rating și 15 % cota de piață și Antena 3 pe locul al treilea, cu o medie de 1,8 puncte de rating și 7 procente din cota de piață.
La nivelul întregii populații a țării, Antena 1 nu a avut rival şi și-a adjudecat poziția fruntașă cu o medie de 4,8 puncte de rating și 21,2 % cota de piață, în timp ce pe locul secund se clasa Pro Tv cu 3,3 puncte de rating și 14,2 % cota de piață, Antena 3 fiind și de această dată pe locul al treilea, cu 1,3 puncte de rating și 5,5 % cota de piață.
“Burlăcița” și “Un show păcăto”s, cele mai urmărite programe ale serii
Show-ul ”Burlăciţa”, de la Antena 1, a fost din nou lider de audiență pe toate segmentele de public. Telespectatorii au urmărit în număr foarte mare cea de-a noua ediţie ”Burlăciţa”, aceasta impunându-se ca lider incontestabil de audiență în intervalul orar 20.28 – 23.03. Peste 1,6 milioane de români au fost joi seară cu ochii pe emisiunea ”Burlăciţa” în minutul de aur de la 22.13, atunci când Antena 1 obținea, pe publicul comercial, un vârf de 11,5 puncte de rating si 28,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv obținea tot atunci doar 7,2 puncte de rating și 17,8 procente din cota de piață.
Iar ultima ediție a emisiunii “Un show păcătos” din acest sezon i-a adus lui Dan Capatos poziția fruntașă în topul audiențelor cu o medie pe publicul comercial de 4,5 puncte de rating și 18,2 procente din cota de piață, pe locul secund clasându-se Pro Tv cu 3,1 puncte de rating și 12,6 % cota de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este facută pe target-urile 18-49 U, All urban şi Naţional
Perioada 31 iulie 2014