„Castigi in 60 de secunde" s-a impus si ieri, 26 aprilie, lider de piata la nivelul publicului urban. Emisiunea prezentata de Dan Negru a fost urmarita de o medie de 831.000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 7.2% si o cota de piata de 16.4 procente. Antena 1 a intrecut programele concurentei, pe locul secund clasandu-se cu 6.7% audienta medie si 15.1% share postul Pro Tv, pentru ca cea de-a treia pozitie sa ii revina postului Kanal D.
In minutul de aur 21.23, Antena 1 a fost urmarita de 1.298.000 de telespectatori din mediul urban, de doua ori mai multi decat numarul celor care la aceeasi ora au urmarit programul difuzat de Pro Tv.
Dupa ce a incercat in emisiunea sa, Rai da' buni de la Antena 2, mai multe dintre probele propuse la „Castigi in 60 de secunde", Mihai Morar a acceptat provocarea de a concura in emisiune, alaturi de colegul sau de la Radio Zu, Daniel Buzdugan. Cei doi s-au dovedit a fi destul de indemanatici si au reusit sa treaca mai multe probe. Prima proba - Coloana infinitului au depasit-o fara niciun fel de problema si, desi la cea de-a doua au intampinat mici probleme, Morar si Buzdugan au reusit sa treaca si de aceasta pentru ca in final sa acumuleze 4000 de lei.
Premiile pe care Dan Negru le da in emisiune nu sunt singurele pe care „Castigi in 60 de secunde" le aduce romanilor. Pe 30 aprilie si 1 mai, toti cei care cred ca au indemanare sunt asteptati la mare, la Vama Veche, Mamaia si Constanta sa incerce probele din concurs si pot castiga automat primul SUV romanesc - o Dacia Duster. Detalii pe castigiin60desecunde.a1.ro.
Cu emisiuni precum Academia vedetelor, Ciao Darwin sau, mai recente, Te pui cu blondele, Plasa de stele, Dan Negru este singurul moderator roman care s-a mentiunut constant in topul audientelor si, de asemenea, omul de televiziune din Romania cu cele mai multe formate prezentate. Telespectatorii Antena 1 il pot urmari duminica, la Plasa de stele si martea la "Castigi in 60 de secunde".
De aproape 20 de ani, Antena 1 este lider in arta divertismentului oferindu-le telespectatorilor show-uri impresionante. Si anul acesta, postul de televiziune dezvolta o strategie ambitioasa pregatind cele mai spectaculoase emisiuni pentru romani. Show-uri precum X Factor, Next top model, Plasa de Stele, Burlacul, "Castigi in 60 de secunde" sau In puii mei, precum si editiile speciale sunt doar cateva dintre emisiile pe care telespectatorii le situeaza in topul preferintelor lor.
Sursa: GfK Romania S.R.L.