Programele Antenei 1 au fost si ieri prima alegere a celor mai multi telespectatori. Observator 13, Observator 16 si Mireasa pentru fiul meu editia de dupa amiaza s-au impus pe primul loc in clasamentul de audienta, atat la nivelul targetului commercial 15-54 urban, cat si pe segmental all urban.
Mireasa pentru fiul meu editia de dupa-amiaza a fost si ieri cea mai urmarita emisiune atat in randul publicului 15-54 urban, cat si la nivelul targetului all urban. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida s-a impus ca lider incontestabil de audienta, inregistrand un rating mediu de 2.3% si o cota de piata de 14.7% la nivelul targetului comercial 15-54 urban.
In fruntea preferintelor telespectatorilor au ramas si jurnalele de stiri din timpul zilei. Observator 13 si Observator 16 au fost si miercuri lider de piata atat in randul targetului all urban, cat si in cel al publicului comercial al Antenei 1, 15-54 urban.
Astfel, Observator 13 a inregistrat ieri un rating mediu de 1,9 procente si o cota de piata de 13.4% la nivelul targetului comercial 15-54 urban, impunandu-se ca lider incontestabil de audienta si lasand pe locul doi in clasament posturile Acasa si Pro Tv. Si la nivelul targetului all urban jurnalul informativ al pranzului prezentat de Oana Frigescu s-a impus la lider de piata. Si Observator 16 a fost prima optiune a celor mai multi romani din randul publicul 15-54 urban, inregistrand un rating mediu de 2.8 procente si o cota de piata de 14.8%.
Sursa: Kantar Media
Vacanta Anamariei Prodan in Las Vegas, compromisa?... Antena 1 aduce din toamna un nou gameshow. Liderul divertismentului, Dan Negru, e gata sa puna banii jos...