Antena Căutare

Antena 1 lanseaza o noua identitate de brand

Incepand cu 18 septembrie, Antena 1 lanseaza noua identitate a brandului menita sa reflecte pozitionarea statiei: televiziunea care face dintr-un simplu spatiu de locuit o adevarata casa a familiei. Cu alte cuvinte, oriunde te afli, orice faci, te simti ca acasa daca ai alaturi pe cineva drag si, desigur, Antena 1.



"Procesul de rebranding reprezinta un moment firesc in evolutia Antena 1, noua identitate reflectand o imagine aspirationala atat pentru telespectatori, cat si pentru echipa noastra. Este vorba despre o evolutie si nu o revolutie a acestui brand. Antena 1 este televiziunea care isi intelege telespectatorul, reflectand realitatea pe care acesta si familia lui o traiesc in fiecare zi. Atat programele statiei, cat si mesajele pe care acestea le transmit sustin esenta brandului - divertisment in familie. Antena 1 isi propune sa se adreseze familiei romanesti cu tot ceea ce inseamna ea, rude si prieteni, intr-o maniera adaptata zilei de azi, cu o oferta variata de productii locale, menite sa seduca si sa inspire telespectatorul",


Dezvoltarea si implementarea acestui proces au durat aproape 8 luni, timp in care echipa Antena 1 a lucrat strans cu agentia de branding BrandTailors - pentru dezvoltarea platformei de identitate si a pozitionarii brandului.

Pentru dramatizarea platformei a fost aleasa compania londoneza Red Bee Media, in urma unui pitch international la care au fost chemate 7 companii de branding de televizune. La baza noii plaftorme au stat rezultatele unui amplu studiu cantitativ si calitativ, desfasurat la nivel national, care a confirmat directia strategica pe care trebuie sa o aleaga postul.

Lansata in 1993, Antena 1 este prima televiziune comerciala din Romania, care si-a inceput expansiunea teritoriala inca din 1994. Patru ani mai tarziu, Antena 1 s-a relansat cu un nou pachet grafic si o noua grila de programe in care elementul principal era consolidarea productiilor proprii, fiind primul post TV din Romania cu peste 9 ore de transmisii in direct pe zi. In acelasi an a luat nastere si faimosul slogan "Mereu Aproape", chintesenta brandului Antena 1.


Acces Direct, in fruntea clasamentului audientelor... Carmen Avram a plecat de la Pro TV la Antena 1...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x