"Procesul de rebranding reprezinta un moment firesc in evolutia Antena 1, noua identitate reflectand o imagine aspirationala atat pentru telespectatori, cat si pentru echipa noastra. Este vorba despre o evolutie si nu o revolutie a acestui brand. Antena 1 este televiziunea care isi intelege telespectatorul, reflectand realitatea pe care acesta si familia lui o traiesc in fiecare zi. Atat programele statiei, cat si mesajele pe care acestea le transmit sustin esenta brandului - divertisment in familie. Antena 1 isi propune sa se adreseze familiei romanesti cu tot ceea ce inseamna ea, rude si prieteni, intr-o maniera adaptata zilei de azi, cu o oferta variata de productii locale, menite sa seduca si sa inspire telespectatorul",
Dezvoltarea si implementarea acestui proces au durat aproape 8 luni, timp in care echipa Antena 1 a lucrat strans cu agentia de branding BrandTailors - pentru dezvoltarea platformei de identitate si a pozitionarii brandului.
Pentru dramatizarea platformei a fost aleasa compania londoneza Red Bee Media, in urma unui pitch international la care au fost chemate 7 companii de branding de televizune. La baza noii plaftorme au stat rezultatele unui amplu studiu cantitativ si calitativ, desfasurat la nivel national, care a confirmat directia strategica pe care trebuie sa o aleaga postul.
Lansata in 1993, Antena 1 este prima televiziune comerciala din Romania, care si-a inceput expansiunea teritoriala inca din 1994. Patru ani mai tarziu, Antena 1 s-a relansat cu un nou pachet grafic si o noua grila de programe in care elementul principal era consolidarea productiilor proprii, fiind primul post TV din Romania cu peste 9 ore de transmisii in direct pe zi. In acelasi an a luat nastere si faimosul slogan "Mereu Aproape", chintesenta brandului Antena 1.