- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Alaturi de Mireasa pentru fiul meu, cei de acasa au descoperit cele mai noi evenimente din viata indragitilor concurenti, Acces Direct a revenit cu subiecte inedite si de actualitate, iar de la ora 23.00 echipa Un show pacatos a dat startul dezbaterilor incendiare! Tot ieri, Observatorul diminetii s-a situat pe primul loc in clasamentul audientelor la nivelul targetului 15-54 urban, iar Observator 16 s-a impus lider de piata la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban si 18+urban.
Mireasa pentru fiul meu s-a impus ieri lider de piata cu ambele editii la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban si 18+urban. La nivelul targetului all urban, editia de dimineata a inregistrat 1,7 procente rating si 11,9 % share, locul doi in clasament fiind ocupat de postul Antena 3 cu 1,1 % rating si 7,5 % cota de piata. Emisiunea a fost lider de piata si in cel de-al doilea interval de difuzare, 13:58-16:00, inregistrand la nivelul targetului all urban un rating de 2,8 % si 14,4% share, locul doi fiind ocupat de Kanal D care a obtinut 1,8 % rating si 9,5 % cota de piata. Antena 3 a ocupat cea de-a treia pozitie cu 1,4% rating si 7,1% share, in vreme ce principalul competitor al statiei, Pro TV, s-a clasat pe cea de-a patra pozitie cu doar 1,3% rating si 6,9% share. La nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban, editia Mireasa pentru fiul meu difuzata in slotul13:58-16:00 s-a impus lider de piata cu 2,2% rating si 14,5% share.
Imediat dupa editia de dupa amiaza a reality showului, cei de acasa au ramas alaturi de Antena 1 pentru a afla cele mai importante stiri de la Oana Frigescu, Observator 16 impunandu-se lider de piata la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban si 18+urban.
Ziua a continuat tot alaturi de Antena 1 si Acces Direct, emisiunea moderata de Simona Gherghe impunandu-se lider de piata la nivelul celor trei targeturi, all urban, 15-54 urban si 18+urban.
La nivelul targetului all urban, ca lider de piata, Acces Direct a inregistrat 5,4% rating si 17,3 % cota de piata, locul secund revenind postului Pro TV cu 4,8 procente rating si 15,5 % cota de piata. La nivelul targetului 15-54 urban, Acces Direct s-a clasat tot pe primul loc in topul audientelor cu 5 % rating si 17,7 % cota de piata. Alaturi de indragita prezentatoare a venit ieri in platoul emisiunii Mara Banica, iar mai tarziu Simona Gherghe a intrat in legatura directa cu Nadine si Andra Negulescu, sotia actorului Claudiu Bleont.
Si Un show pacatos s-a impus lider de piata la nivelul celor trei targeturi, all urban, 15-54 urban si 18+urban.
La nivelul targetului all urban Un show pacatos a inregistrat 2,4 % rating si 10,7 procente cota de piata. Locul doi in topul audientelor a revenit postului Kanal D care a inregistrat 2,1 % rating si 9,3 % share la nivelul aceluiasi target. Antena 3 s-a clasat pe cea de-a treia pozitie cu 1,8% rating si 7,9% share, in vreme ce Pro Tv a ocupat locul patru in top cu 1,7% rating si 7,6% cota de piata.
X Factor, show-ul care a transformat oameni obisnuiti in superstar-uri revine la Antena 1!... Relatiile se complica la Mireasa pentru fiul meu! Afla care sunt cele doua triunghiuri amoroase din concurs!...