Antena Căutare

Antena 1, lider de piata cu Mireasa pentru fiul meu, Acces Direct si Un show pacatos!

Ieri, telespectatorii au ramas alaturi de Antena 1, mai multe programe ale statiei clasandu-se pe primul loc in topul preferintelor lor.

Alaturi de Mireasa pentru fiul meu, cei de acasa au descoperit cele mai noi evenimente din viata indragitilor concurenti, Acces Direct a revenit cu subiecte inedite si de actualitate, iar de la ora 23.00 echipa Un show pacatos a dat startul dezbaterilor incendiare! Tot ieri, Observatorul diminetii s-a situat pe primul loc in clasamentul audientelor la nivelul targetului 15-54 urban, iar Observator 16 s-a impus lider de piata la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban si 18+urban.

Mireasa pentru fiul meu s-a impus ieri lider de piata cu ambele editii la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban si 18+urban. La nivelul targetului all urban, editia de dimineata a inregistrat 1,7 procente rating si 11,9 % share, locul doi in clasament fiind ocupat de postul Antena 3 cu 1,1 % rating si 7,5 % cota de piata. Emisiunea a fost lider de piata si in cel de-al doilea interval de difuzare, 13:58-16:00, inregistrand la nivelul targetului all urban un rating de 2,8 % si 14,4% share, locul doi fiind ocupat de Kanal D care a obtinut 1,8 % rating si 9,5 % cota de piata. Antena 3 a ocupat cea de-a treia pozitie cu 1,4% rating si 7,1% share, in vreme ce principalul competitor al statiei, Pro TV, s-a clasat pe cea de-a patra pozitie cu doar 1,3% rating si 6,9% share. La nivelul targetului comercial al postului Antena 1, 15-54 urban, editia Mireasa pentru fiul meu difuzata in slotul13:58-16:00 s-a impus lider de piata cu 2,2% rating si 14,5% share.

Imediat dupa editia de dupa amiaza a reality showului, cei de acasa au ramas alaturi de Antena 1 pentru a afla cele mai importante stiri de la Oana Frigescu, Observator 16 impunandu-se lider de piata la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban si 18+urban.

Ziua a continuat tot alaturi de Antena 1 si Acces Direct, emisiunea moderata de Simona Gherghe impunandu-se lider de piata la nivelul celor trei targeturi, all urban, 15-54 urban si 18+urban.

Articolul continuă după reclamă

La nivelul targetului all urban, ca lider de piata, Acces Direct a inregistrat 5,4% rating si 17,3 % cota de piata, locul secund revenind postului Pro TV cu 4,8 procente rating si 15,5 % cota de piata. La nivelul targetului 15-54 urban, Acces Direct s-a clasat tot pe primul loc in topul audientelor cu 5 % rating si 17,7 % cota de piata. Alaturi de indragita prezentatoare a venit ieri in platoul emisiunii Mara Banica, iar mai tarziu Simona Gherghe a intrat in legatura directa cu Nadine si Andra Negulescu, sotia actorului Claudiu Bleont.

Si Un show pacatos s-a impus lider de piata la nivelul celor trei targeturi, all urban, 15-54 urban si 18+urban.

La nivelul targetului all urban Un show pacatos a inregistrat 2,4 % rating si 10,7 procente cota de piata. Locul doi in topul audientelor a revenit postului Kanal D care a inregistrat 2,1 % rating si 9,3 % share la nivelul aceluiasi target. Antena 3 s-a clasat pe cea de-a treia pozitie cu 1,8% rating si 7,9% share, in vreme ce Pro Tv a ocupat locul patru in top cu 1,7% rating si 7,6% cota de piata.

X Factor, show-ul care a transformat oameni obisnuiti in superstar-uri revine la Antena 1!... Relatiile se complica la Mireasa pentru fiul meu! Afla care sunt cele doua triunghiuri amoroase din concurs!...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei Miercuri, 20.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x