- Liga Națiunilor: România vs. Kosovo se vede vineri, 15 noiembrie, de la 21:45, pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
Şi în luna iunie, Antena 1 îşi consolidează poziţia de lider absolut de audienţă în Day time şi Access, postul din Băneasa impunându-se pe prima poziţie în topul televiziunilor, atât la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cât şi pe segmentul all urban.
Astfel, în Day Time ( 10:00 – 16:00), Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 2.1% şi 13.6% cotă de piaţă în rândul publicului comercial, la nivelul lunii iunie, poziţia secundă fiind ocupată de principalul competitor, Pro Tv, care în acelaşi interval şi la nivelul aceluiaşi target înregistra doar 1.7% rating şi 11.3% cotă de piaţă.
Şi la nivel urban, în luna iunie, Antena 1 a fost prima opţiune a telespectatorilor, în Day Time, poziţia secundă fiind ocupată de canalul de ştiri Antena 3. Pro Tv a ocupat cea de-a treia poziţie în topul televiziunilor în Day Time, la nivel all urban.
Antena 1 conduce clasamentul de audienţă şi în intervalul Access, atât la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel all urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat în luna iunie, la nivel urban, în intervalul 16:00-19:00, un rating mediu de 4.2% şi 15.1% cotă de piaţă, clasând principalul competitor, Pro Tv pe poziţia secundă, cu doar 3.4% rating şi 12.2% cotă de piaţă.
Acces Direct, Mireasă pentru fiul meu, Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observator 16 lider detaşat de audienţă la nivelul întregii luni
Emisiunea prezentată de Simona Gherghe, Acces Direct, s-a impus ca lider detaşat de audienţă la nivelul întregii luni, atât la nivel comercial, cât şi pe segmentul all urban. Astfel, Antena 1 a înregistrat în slotul de difuzare Acces Direct, în luna iunie, un rating mediu 4.3% şi 19.8% cotă de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă cu 4.1% rating şi 18.9% cotă de piaţă.
Şi la nivel urban, emisiunea prezentată de Simona Gherghe a fost prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban, întreaga lună iunie, poziţia secundă fiind ocupată şi de această dată de Pro Tv.
Ambele intervale de difuzare ale emisiunii Mireasă pentru fiul meu s-au impus şi ele ca lider detaşat de audienţă la nivelul lunii iunie, atât la nivel urban, cât şi pe segmentul comercial. Astfel, în intervalul de după-amiază, emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat un procent de leadership de 96% la nivelul targetului comercial şi 88% la nivelul targetului all urban.
Cu un rating mediu de 2.8% şi 17.2% cotă de piaţă în rândul publicului comercial, Antena 1 a ocupat şi de această dată prima poziţie în topul audienţelor.
De peste 20 de ani, milioane de români află cele mai importante evenimente urmărind ştirile marca Observator. Cel mai puternic brand de ştiri din România este “mereu aproape” de români prin campaniile sale şi reprezintă un important punct de referinţă pentru telespectatori, iar luna iunie nu a făcut excepţie, Observatorul dimineţii, Observator 13 şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de piaţă, atât la nivel comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban.
Astfel, Observatorul dimineţii a înregsitrat în luna iunie, pe targetul comercial, un rating mediu de 2.8% şi 29.1% cotă de piaţă, clasând principalul competitor, Pro Tv, pe poziţia secundă, cu 2.4% rating şi 24.3% cotă de piaţă.
Sursa: Kantar Media
Copyright:ARMADATA SRL
Target: 18-49 U si All Urban