- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
In urma cu 19 ani, Antena 1 facea prima transmisiune si devenea prima televiziune comerciala din Romania cu capital 100 % romanesc. De atunci, postul a fost constant in preferintele telespectatorilor. Ieri, in zi de sarbatoare, romanii au ales sa ramana fideli programelor oferite de Antena 1.
Seara de poveste a Antenei 1 a fost prima optiune a romanilor, impunandu-se ca lider detasat de audienta la nivelul targetului 18-49 urban. Astfel, frumoasa poveste a Cenusaresei, difuzata in intervalul 20:29 – 22:06, a inregistrat o audienta de 8.6 % si o cota de piata de 18.5 %, in vreme ce postul Pro TV a inregistrat in acelasi interval orar un rating de 7.6 % si o cota de piata de 16.5 %. In minutul de aur, la 22:00, peste 1,2 milioane de telespectatori din mediul urban urmareau povestea Cenusaresei, dublu fata de cei care in acelasi interval orar urmareau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv. Si la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban si national „Cenusareasa” a fost lider de piata.
Seara de poveste a Antenei 1 a continuat cu filmul „G-Force: Salvatorii planetei”, difuzat in intervalul 22:07 – 23:58, ce a fost si el lider de piata la nivelul targetului 18-49 urban inregistrand o audienta de 6.5 % si o cota de piata de 17 %, in vreme ce postul Pro TV a inregistrat in acelasi interval orar un rating de 5.1 % si o cota de piata de 13.3 %.
Si filmul „Nume de cod: K9”, difuzat in intervalul 10:02 -12:00 s-a impus ca lider de piata la nivelul targetului 18-49 urban, inregistrand o audienta de 1.6 % si o cota de piata de 12.1 %, in vreme ce a doua pozitie in clasament a fost ocupata de postul Kanal D, care a inregistrat in acelasi interval orar un rating de 0.8 % si o cota de piata de 6.3 %. La nivelul targeturilor all urban si national filmul a fost la egalitate cu programul oferit in acelasi interval orar de Antena 3, Antenele preluand puterea!
Alaturi de filme, mai multe programe ale postului s-au impus ieri lider de piata. Astfel, Antena 1 s-a situat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor din mediul urban si cu Mireasa pentru fiul meu ambele intervale orare si Observator 13.