Antena Căutare

Antena 1, lider in seara de poveste, de ziua ei!

De 19 ani, telespectatorii ne demonstreaza in fiecare zi ca sunt alaturi de noi, pentru a da impreuna viata unor povesti frumoase. In zi de sarbatoare, programele speciale oferite de Antena 1 au fost prima optiune a romanilor. Filmul „Nume de cod: K9” si seara de poveste cu „Cenusareasa” si „G-Force: Salvatorii planetei” s-au impus ca lider de piata la nivelul targetulurilor 18-49 urban, national si all urban, acolo unde filmul „Nume de cod: K9” a fost la egalitate cu programul oferit in acelasi interval orar de Antena 3, Antenele preluand puterea!

In urma cu 19 ani, Antena 1 facea prima transmisiune si devenea prima televiziune comerciala din Romania cu capital 100 % romanesc. De atunci, postul a fost constant in preferintele telespectatorilor. Ieri, in zi de sarbatoare, romanii au ales sa ramana fideli programelor oferite de Antena 1.

Seara de poveste a Antenei 1 a fost prima optiune a romanilor, impunandu-se ca lider detasat de audienta la nivelul targetului 18-49 urban. Astfel, frumoasa poveste a Cenusaresei, difuzata in intervalul 20:29 – 22:06, a inregistrat o audienta de 8.6 % si o cota de piata de 18.5 %, in vreme ce postul Pro TV a inregistrat in acelasi interval orar un rating de 7.6 % si o cota de piata de 16.5 %. In minutul de aur, la 22:00, peste 1,2 milioane de telespectatori din mediul urban urmareau povestea Cenusaresei, dublu fata de cei care in acelasi interval orar urmareau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv. Si la nivelul targeturilor all urban, 15-54 urban si national „Cenusareasa” a fost lider de piata.

Seara de poveste a Antenei 1 a continuat cu filmul „G-Force: Salvatorii planetei”, difuzat in intervalul 22:07 – 23:58, ce a fost si el lider de piata la nivelul targetului 18-49 urban inregistrand o audienta de 6.5 % si o cota de piata de 17 %, in vreme ce postul Pro TV a inregistrat in acelasi interval orar un rating de 5.1 % si o cota de piata de 13.3 %.

Si filmul „Nume de cod: K9”, difuzat in intervalul 10:02 -12:00 s-a impus ca lider de piata la nivelul targetului 18-49 urban, inregistrand o audienta de 1.6 % si o cota de piata de 12.1 %, in vreme ce a doua pozitie in clasament a fost ocupata de postul Kanal D, care a inregistrat in acelasi interval orar un rating de 0.8 % si o cota de piata de 6.3 %. La nivelul targeturilor all urban si national filmul a fost la egalitate cu programul oferit in acelasi interval orar de Antena 3, Antenele preluand puterea!

Alaturi de filme, mai multe programe ale postului s-au impus ieri lider de piata. Astfel, Antena 1 s-a situat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor din mediul urban si cu Mireasa pentru fiul meu ambele intervale orare si Observator 13.

La Antena 1, de 1 Decembrie, Romania e o mare familie in sarbatoare... Batalie dulce la "Acces Direct": Trei manechine s-au luptat in ciocolata...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x