Mireasa pentru fiul meu isi confirma statutul de cel mai iubit reality show matrimonial din Romania, impunandu-se si ieri pe primul loc in clasamentul de audienta la nivel urban. Atat editia de dimineata, cat si cea de dupa amiaza s-au situat ieri pe primul loc in preferintele telespectatorilor cu un rating mediu de 1.6 respectiv 3 puncte de rating.
In intervalele de difuzare Mireasa pentru fiul meu, trustul Intact a condus topurile de audinta la nivel urban cu doua dintre posturile de televiziune detinute, Antena 1 si Antena 3, chiar in conditiile in care o parte dintre romani nu mai receptioneaza posturile Intact din pricina deciziei abuzive a RCS RDS de a restrictiona pe platforma DIGI accesul telespectatorilor la posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia si Gsp Tv. Locul al treilea le-a revenit in cele doua intervale orare: 10.47-11.08, respectiv 13.59 - 16.00, posturilor Realitatea Tv, respectiv Kanal D. Principalul competitor al Antenei 1, Pro Tv a ocupat abia locul al patrulea in topul audientelor de ieri, inregistrate in randul telespectatorilor din mediul urban.
Antena 1 a ramas preferata telespectatorilor din categoria all urban si cu Observator 16, jurnalul de stiri prezentat de Oana Frigescu, pentru ca mai apoi, de la ora 17.00, Acces Direct sa se impuna lider de piata in randul telespectatorilor din mediul urban, cu varsta peste 18 ani. Emisiunea prezentata de Simona Gherghe a inregistrat ieri un rating mediu de 4.4 procente si o cota de piata de 16.4%.
Dan Capatos a ramas si el campionul noptilor albe. Un show pacatos a surclasat aseara concurenta, impunandu-se lider de piata in randul targetului all urban, cu un rating mediu de 2.4 % si 12% cota de piata. În acelasi interval, locul al doilea a fost ocupat de Pro Tv. Kanal D a ocupat abia cel de-al treilea loc in clasament cu doar 1.7% rating si 8.3% share.