Astfel, prezentatoarea rubricii meteo, din cadrul Observator Antena 1 a „schimbat” peste zece ţinute, chiar în timpul jurnalului. Proiectul special este primul de acest gen pe piaţa de televiziune din România.
„Din punct de vedere al efectelor vizuale, provocarea a constat în folosirea unui anumit set de filmãri combinate şi a mai multor tehnici de compositing, care sã permitã transmiterea mesajului propus clientului într-un mod spectaculos şi, mai ales, difuzarea momentului în regim live!”, a declarat Bogdan Radu Crizze – Head of Broadcast Design.
Proiectul special a fost realizat de cãtre:
Creative Broadcast Design Antena Group -> Bogdan Radu Crizze – Head of Broadcast Design, Andreea Bitulescu – Compositor
Cordonare Antena Group -> Alina Brohanschi - TV Sales Manager, Adrian Ivanescu – Productie Observator, Monica Vasile – Trafic Mannager; Cristina Jura – Marketing Director;
Client Fashion Day -> Raluca Monac - Brand Manager
Antena 1 lansează campania „Ajut eu”... Sandra Stoicescu, despre campania „Ajut eu”, de la Antena 1: „Avem în ADN-ul nostru sã ajutãm, sã schimbãm vieţi!”...