Dupa ce si luni mai multe programe ale Antenei 1 s-au clasat pe primul loc in preferintele telespectatorilor, ieri postul de televiziune a fost preferatul celor mai multti romani din mediul urban in intervalele de difuzare a show-urilor Mireasa pentru fiul meu si Acces Direct, dar si al jurnalului de dupa-amiaza, Observator 16.
Emisiunea prezentata de Simona Gherghe s-a impus lider de piata la nivel urban cu un rating mediu de 5.4 procente si o cota de piata de 20.6%, la mare distanta de principalul competitor, PRO Tv. Acesta din urma, care in intervlul 17.00-19.00 a difuzat Stirile Pro Tv 17.00 si emisiunea Happy Hour, a inregistrat la nivelul publicului din mediul urban o audienta medie de doar 3.6 puncte si 13.9% cota de piata. Locul al treilea i-a revenit postului Kanal D. In minutul de aur 18.43, Antena 1 a fost urmarita de peste 800.000 de telespectatori din mediul urban, in vreme ce PRO TV, abia se aproapia de 300.000.
Simona si-a tinut relespectatorii aproape cu cele mai fierbinti subiecte ale momentului. Oana Zavoranu si Jorge s-au aflat ieri printre invitatii Acces Direct, spre deliciul telespectatorilor care au urmarit cu mare interes emisiunea de la Antena 1 si s-au exprimat parerile fata de subiectele dezbatute in emisiune pe pagina oficiala de Facebook: www.facebook.com/accesdirect. Tot acolo telespectatorii si-au exprimat in continuare indignarea apropo de faptul ca nu prind Antena 1.
Iustina a comentat: "Simona imi e dor sa te vad. Noi nu mai vizionam Antena de o saptamana.", in vreme ce o alta telespectatoare din Spania si-a exprimat regretul ca nu poate urmari mai multe emisiuni din portofoliul Antenei 1: "Eu am cateva zile de cand nu mai am Antena 1 si vroiam sa vad Mireasa pentru fiul meu si Te cunosc de undeva! Va rugam faceti ceva sa putem vedea iarasi Antena 1. Acces direct e emisiunea mea preferata! Va trimit salutari calduroase de aici din Spania."
Telespectatorii au ramas si ieri aproape de Mirela Boureanu Vaida, asa cum o fac in fiecare zi. Mireasa pentru fiul meu s-a clasat in fruntea clasamentelor de audienta la nivel urban, in ambele intervale de difuzare de peste zi. Prima parte a impus Antena 1 pe primul loc in topul televiziunilor cu un rating de 1.6 procente si 11% share, in vreme ce show-ul de dupa amiaza a inregistat 2.7% rating si 13.7% cota de piata.
In ambele intervale de difuzare a show-ului Mireasa pentru fiul meu, principalul competitor al Antenei 1, Pro Tv s-a clasat abiape pozitiile sase si, respectiv, cinci, pe locul al doilea situandu-se o alta televiziune a trustului Intact, Antena 3, televiziune la care abonatii DIGI ai companiei RCS RDS, nu mai au acces de vinerea trecuta printr-o decizie luata abuziv de furnizorul de cablu.
Fanii Mireasa pentru fiul meu si-au exprimat si ei dorinta de a vedea in continuare show-ul, chiar daca sunt abonati la platforma DIGI a RCS RDS. Mireal Boureanu Vaida a primit mii de mesaje in decursul celor cinci zile de cand Antena 1 nu mai poate fi receptionata de la telespectatorii care isi doresc sa vada in continuare show-ul.
Observator 16 isi confirma si el pozitia de lider intre jurnalele de stiri ale dupa-amiezei. Observatorul prezentat de Oana Frigescu a condus ieri clasamentele de audienta la nivel urban fiind urmarit, in medie, de 351.000 de telespectatori.
Antena 1 le multumeste telespctatorilor ca au fost si ieri fideli postului de televiziune si ii inurajeaza pe aceia care nu mai receptioneaza Antena 1 din pricina deciziei abuzive a RCS RDS de a restrictiona accesul pe platforma Digi, sa trimita in continuare mesajele lor la numarul de telefon: 0214091791.
Irina Loghin alearga zilnic pentru a se mentine in forma! Afla din secretele artistei intr-o editie de colectie Gabi Fir... Gabi Lunca – destainuri despre viata de poveste a artistei astazi, la Acces Direct!...