Astfel, conform masuratorilor efectuate de GFK Romania, Antena 3 a inregistrat o crestere de 127%, fiind urmata de Antena1 cu 12,96% si TVR1 cu 12,1%. In aceasta perioada, pe langa crestrea de audienta postul de stiri Antena3 si-a triplat si numarul de spoturi publicitare difuzate, devenind astfel una dintre cele mai importante oferte de media pentru advertiserii din Romania.
De altfel si in luna februarie Antena3 isi continua trendul ascendant. Emisiunile difuzate in intervalul de Prime time ( 19.00 - 23.00) in ultimele doua zile (6 si 7 februarie) si in care au fost prezenti principalii lideri ai Opozitiei politice din Romania au generat audiente care au situat postul din apartinand trustului Intact pe prima poztitie in cadrul televiziunilor de stiri.
Astfel, Editia Speciala Sinteza Zilei cu Mihai Gadea de duminica, 6 februarie, in care au fost invitati liderii USL Crin Antonescu, Victor Ponta si Dan Constantin a obtinut o audienta de 3.5% rating si 7.4% market share in timp ce, pe acelasi interval orar, Realitatea tv a realizat doar 2.1% si 4.3% share.
In ziua de luni, 7 februarie, emisiunea Sinteza Zilei cu Mihai Gadea si in care liderul PC, Dan Voiculescu, a prezentat solutiile proprii pentru iesirea Romaniei din criza a inregistrat o audienta de 4% rating si de 9.3% share in timp ce, pentru acelasi interval orar, emisiunea difuzata e Realitatea tv a obtinut doar 2.25 rating si 5.2% share.