Antena 3 a încheiat anul 2013 pe primul loc în clasamentul posturilor de ştiri din România, conform datelor de audienţă furnizate de către Kantar Media.
Cu o medie de 6.8% cota de piaţă pe întreaga zi (target 18+ urban), televiziunea informativă a INTACT a înregistrat, în 2013, audienţe duble faţă de următorul clasat, România Tv, care a obţinut o medie de doar 3.4% market share.
În cel mai dificil interval orar, prime time, diferenţa dintre Antena 3 şi celelalte televiziuni de ştiri a crescut, postul nostru reconfirmandu-şi statutul de lider absolut de audienţă. Astfel, dacă media cotei de piaţă a Antenei 3 a fost de 6.3%, ocupantul locului secund a înregistrat o medie de doar 2.7% pe întreg anul.
În ierarhia programelor difuzate de televiziunile de ştiri, emisiunile Antena 3 ocupa consecutiv primele 14 poziţii, iar Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea, În Premieră cu Carmen Avram, Subiectiv cu Răzvan Dumitrescu, Punctul de întâlnire cu Radu Tudor şi La Ordinea Zilei cu Dana Grecu şi Radu Tudor sunt producţiile care au obţinut cel mai mare rating în 2013.
În acelaşi timp, Previziunile Zilei cu Sabina Iosub, Se întâmplă în România cu Maria Coman, În gura presei cu Mircea Badea, Esenţial cu Alina Petrescu şi Sinteza Zilei cu Mihai Gâdea au fost, dintre toate emisiunile difuzate de posturile informative, cele care au înregistrat cea mai mare medie a cotei de piaţă pe întreg anul 2013.
De asemenea, în medie, peste 3.000.000 de telespectatori din mediul urban cu vârsta peste 18 ani au vizionat cel puţin un minut programele difuzate de Antena 3, pe parcursul anului trecut.
Antena 3 este singurul post de ştiri din România afiliat CNN Internaţional şi este parte a INTACT Media Group.