În săptămâna care s-a încheiat 14- 18 iulie, emisiunea “Star Magazin” de la Antena Stars prezentată de Laura Micovschi, a urcat din nou pe cel de-al treilea loc în clasamanentul audienţelor, în rândul publicului comercial.
Astfel, toate cele cinci ediţii ale celui mai complet şi complex jurnal de ştiri mondene din România, “Star Magazin”, s-au clasat după cele mai importante posturi generaliste din România, Antena 1 şi Protv, şi înaintea altor televiziuni cu tradiţie. Antena Stars, post tv de nişă, a fost urmărit în intervalul orar 16.00-17.00, de o medie de 38.000 de telespectatori din oraşe, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani.
TOP 10 TELEVIZIUNI IN INTERVALUL EMISIUNII STAR MAGAZINE (16:00-17:00), 18-49 URBAN, 14 - 18 IULIE 2014 | |||||
Channels | Rtg% | Share | Rtg(000) | ||
1 | Antena 1 | 3.2 | 20.4 | 165 | |
2 | Pro TV | 1.5 | 9.5 | 77 | |
3 | Antena Stars | 0.8 | 4.7 | 38 |
Vârful de audienţă al emisiunii a fost înregistrat în ziua de 16 iulie, la ora 16.08, atunci când Antena Stars a atins 1.7% rtg si 12.2% market share reprezentând 89.000 de telespectatori.(Target 18-49 Urban).
“Mă bucur să constat că pe zi ce trece tot mai mulţi oameni urmăresc <Star Magazin> . Echipa noastră aduce telespectatorilor ştiri în exclusivitate, interviuri spumoase şi invitaţi speciali. Noi suntem peste tot, nimic nu ne scapă, toate vedetele României sunt la <Star Magazin>”, declară Laura Micovschi, prezentatoarea emisiunii.