În octombrie, „Antenele” au cele mai multe segmente de leadership la nivelul targetului urban. La nivelul target-ului comercial, divizia TV Intact este lider de audienţă în Day Time. În clasamentul primelor zece posturi realizat după rating, trei locuri sunt ocupate de televiziuni din Grup - Antena 1, Antena 3 şi Antena Stars.
Peste 9 milioane de români au urmărit în octombrie, timp de cel puțin un minut, la nivel național, în Whole Day, producțiile de divertisment și life-style, știrile și talk-show-urile, precum și serialele posturilor Intact.
Antena 1 este lider de audiență în Day Time, în rândul publicului comercial şi conduce clasamentul de audienţă în Day Time şi Access pe target-urile All Urban şi Naţional. Cele mai urmărite emisiuni au fost: “X Factor”, “Ham Talent” şi “Te cunosc de undeva!”. Antena 1 înregistrează creșteri de audiență în Prime-Time, la nivelul publicului comercial, comparativ cu aceeași lună a anului trecut.
· Creșterile de audiență ale Antenei Stars, comparativ cu luna octombrie 2015, sunt în Morning și Access. “Party Like a Star”, “VedeTOP” și “Răi da’ buni” au fost cele mai urmărite producții ale lunii.
· Antena 3 îşi menţine poziţia de lider autoritar al nișei de știri, conducând clasamentul de audiență pe toate intervalele orare, pe targetul 18+. “În premieră cu Carmen Avram”, “Sinteza zilei” şi “Punctul de întâlnire” au fost cele mai urmărite emisiuni în octombrie.
· “Friends”, “Dr. House” și “Private Practice” au fost cele mai urmărite producții ale lunii, la Euforia TV.
· “Most Wanted”, “Morning ZU” și “Dl. Rimă” au fost cele mai vizionate show-uri în octombrie la ZU TV .
Antrenamentele și misiunile de la „Șerifi de România” au epuizat-o pe Andreea Tonciu... Cezar Ouatu donează tot profitul din încasările concertului său, „One Voice Show”, victimelor tragediei din clubul Cole...