A fost de ajuns o echipa formata din nici 10 oameni ca sa demonstreze ca saracia sau pur si simplu indiferenta ii imping pe oameni sa-si vanda copiii ca la piata.
“Noi am incercat sa vedem daca nu cumva in tara asta care e atat de defecta si copiii au fost scosi la vanzare. Din nefericire, colegii mei au aratat nenumarate exemple de acest fel. In momentul in care am vazut ca se intampla am incercat sa tragem pe toata lumea de maneca", a declarat Ioana Raduca.
Cel mai grav este ca autoritatile tac in astfel de situatii si devin complice.
“Pe noi ne intereseaza ca jurnalistii si oamenii care lucreaza pentru copii si cu copii sa inteleaga, sa respecte si sa promoveze drepturile copilului. campaia derulata de Ioana Raduca chiar asta a facut, a salvat vieti, a trezit opinia publica la relaitate si ne-a facut sa luam atitudine”, a precizat Daniela Gheorghe, director executive FONPC.
Echipa si-a dorit, mai presus de orice, ca micutii din povestile lor sa ajunga sa cunoasca o viata mai buna.