Fiind un gameshow bazat exclusiv pe obiecte de uz casnic, "Castigi in 60 de secunde" are nevoie de o recuzita pe masura. Fie ca ne referim aici la pahare, creioane, becuri, hartie igienica, toate au fost achizitionate in cantitati uriase, tinand cont ca inainte de participarea la show exista o perioada de cantonament in care concurenti pot incerca o proba ori de cate ori vor.
Astfel, pentru cel mai tare show quiz din Romania Echipa de la "Castigi in 60 de secunde" s-a pregatit temeinic. Pentru a castiga premiul cel mare concurentii trebuie sa isi dovedeasca indemanarea rezolvand cu brio probe cat mai diferite ce implica obiecte casnice cat mai diverse. Pentru pregatirea probelor, echipa de la "Castigi in 60 de secunde" a trebuit sa mearga la cumparaturi. Au fost cumparate nu mai putin de 1 milion de baloane, 1 milion de becuri si 1 milion de role de hartie igienica.
Doar pentru recuzita, echipa de productie a cheltuit peste 100.000 de euro, pe cand decorul a costat peste o jumatate de milion de euro.
La mai putin de un an de la lansarea in Statele Unite, Antena 1 le aduce romanilor cel mai tare gameshow din lume: „ Castigi in 60 de secunde", un concurs incitant cu o miza de 50.000 de lei. Participantii sunt oameni obisnuiti care concureaza individual si care se lupta doar cu propriile limite si cu timpul - 60 de secunde pentru a-si demonstra indemanarea. Formatul de succes a facut in scurt timp inconjurul lumii, fiind difuzat in tari precum: Australia, Belgia, Brazilia, Germania, Suedia, Uruguay sau Columbia si urmand a fi lansat si in alte state.