Antena Căutare

Dan Negru a castigat marele premiu al telespectatorilor! Antena 1, lider de piata intreaga zi

Romanii au savurat aseara spectacolul oferit de Vica Blochina si Adriana Bahmuteanu in cea de-a treia editie „Te pui cu blondele?”, emisiunea prezentata de Dan Negru impunandu-se ca lider de piata la nivelul targetului all urban si national.

Astfel, „Te pui cu blondele?” a inregistrat o cota de piata de 16.6% si un rating mediu de6.7% la nivelul targetului all urban, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv inregistra 14.6% share si 5.9% rating. Peste 2 122 000 de telespectatori la nivel national urmareau in minutul de aur, 22:26, confruntarea lui Bahmu si a Vicai cu armata de blonde a lui Negru, aproape dublu fata de cei care urmareau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

TE PUI CU BLONDELE,20:29-22:37

Antena 1

6.7

16.6

701

Pro TV

5.9

14.6

616

Acasa

3

7.5

319

Minut de aur National

Antena 1

Pro TV

Timebands

Rtg%

Share

Rtg(000)

Rtg%

Share

Rtg(000)

22:26

11.2

25.2

2122

6.9

15.5

1308

Articolul continuă după reclamă

Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3% si o cota de piata de 15.6% la nivelul targetului all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.

All Urban

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

WHOLE DAY, 02:00-26:00

Antena 1

3

15.6

310

Pro TV

2.8

14.6

289

Kanal D

1.4

7.2

143

Si in Day Time, postul generalist al Grupului Intact si-a adjudecat prima pozitie in clasament, pe targetul comercial, format din publicul cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Intre emisiunile care s-au situat, prin media inregistrata, pe primul loc in clasamentul audientelor, au fost Observatorul 16.00, Acces Direct, precum si ambele intervale de difuzare ale show-ului Mireasa pentru fiul meu.

18-49 U

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

DAY TIME, 10:00-16:00

Antena 1

1.8

13.4

102

Pro TV

1.4

10.3

79

Kanal D

1.2

8.9

68

Deja a devenit o obisnuinta ca Acces Direct sa isi adjudece prima pozitie in clasament, iar ziua de miercuri nu a facut exceptie. Emisiunea prezentata de Simona Gherghe a adus in fata micilor peste 227 000 de telespectatori, Acces Direct inregistrand ieri 4.1% rating si 18.9% cota de piata la nivelul targetului comercial 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv atingea 3.5% rating si 16.3% cota de piata.

18-49 U

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

ACCES DIRECT,16:56-19:00

Antena 1

4.1

18.9

227

Pro TV

3.5

16.3

196

Kanal D

1.2

5.5

67

Observator 16 precum si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul targetului comercial al statiei, 18-49 urban.

Cine n-are Smile, sa se uite la GSPTV! Astazi, de la 21:00, Catalin Oprisan iti prezinta cele mai amuzante faze ale sapt... Ela Craciun se implica alaturi de copii in actiuni umanitare...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 20 noiembrie 2024. Melania și Laurențiu au ajuns la suma de 500 de lei Miercuri, 20.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x