Astfel, „Te pui cu blondele?” a inregistrat o cota de piata de 16.6% si un rating mediu de6.7% la nivelul targetului all urban, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv inregistra 14.6% share si 5.9% rating. Peste 2 122 000 de telespectatori la nivel national urmareau in minutul de aur, 22:26, confruntarea lui Bahmu si a Vicai cu armata de blonde a lui Negru, aproape dublu fata de cei care urmareau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
TE PUI CU BLONDELE,20:29-22:37 | Antena 1 | 6.7 | 16.6 | 701 |
Pro TV | 5.9 | 14.6 | 616 | |
Acasa | 3 | 7.5 | 319 |
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
22:26 | 11.2 | 25.2 | 2122 | 6.9 | 15.5 | 1308 |
Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta la nivelul intregii zile. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3% si o cota de piata de 15.6% la nivelul targetului all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
WHOLE DAY, 02:00-26:00 | Antena 1 | 3 | 15.6 | 310 |
Pro TV | 2.8 | 14.6 | 289 | |
Kanal D | 1.4 | 7.2 | 143 |
Si in Day Time, postul generalist al Grupului Intact si-a adjudecat prima pozitie in clasament, pe targetul comercial, format din publicul cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani. Intre emisiunile care s-au situat, prin media inregistrata, pe primul loc in clasamentul audientelor, au fost Observatorul 16.00, Acces Direct, precum si ambele intervale de difuzare ale show-ului Mireasa pentru fiul meu.
18-49 U | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
DAY TIME, 10:00-16:00 | Antena 1 | 1.8 | 13.4 | 102 |
Pro TV | 1.4 | 10.3 | 79 | |
Kanal D | 1.2 | 8.9 | 68 |
Deja a devenit o obisnuinta ca Acces Direct sa isi adjudece prima pozitie in clasament, iar ziua de miercuri nu a facut exceptie. Emisiunea prezentata de Simona Gherghe a adus in fata micilor peste 227 000 de telespectatori, Acces Direct inregistrand ieri 4.1% rating si 18.9% cota de piata la nivelul targetului comercial 18-49 urban, in vreme ce Pro Tv atingea 3.5% rating si 16.3% cota de piata.
18-49 U | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
ACCES DIRECT,16:56-19:00 | Antena 1 | 4.1 | 18.9 | 227 |
Pro TV | 3.5 | 16.3 | 196 | |
Kanal D | 1.2 | 5.5 | 67 |
Observator 16 precum si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul targetului comercial al statiei, 18-49 urban.
Cine n-are Smile, sa se uite la GSPTV! Astazi, de la 21:00, Catalin Oprisan iti prezinta cele mai amuzante faze ale sapt... Ela Craciun se implica alaturi de copii in actiuni umanitare...