Inca de la prima ora in intervalul 07:00-08:55, 356.000 de telespectatori au urmarit Antena 1, in timp ce pe locul secund s-a situat Pro TV cu doar 194.000 de telespectatori, target all urban.
Editia speciala Neatza cu Razvan si Dani de la 10.49 la 12:53 s-a situat in continuare Antena 1 pe locul 1. Invitatii speciali Horia Brenciu costumat in Mos Craciun, Mircea Badea costumat in Guliver, Simona Gherghe in chip de Craiasa Zapezii, dar si Mihai Gadea care a interpretat live o melodie, au cucerit romanii. Astfel, Antena 1 a fost urmarita in medie de 455.000 de telespectatori, target all urban, iar Pro Tv situat pe locul 2 a fost urmarit de 442.000 de telespectatori. 696.000 de romani i-au urmarit pe Razvan si Dani la ora 11.58 cand editia speciala a avut minutul de aur.
Mihaela Radulescu a fost de asemenea lider cu "Craciun in familie" in intervalul 12.55-15.58. Mihaela a convins mai mult de jumatate de milion de romani sa urmareasca Antena 1, in medie 518.000 de telespectatori, in timp ce Pro tv a fost urmarit doar de 500.000 de telespectatori, target all urban. Minutul de aur a fost inregistrat la ora 15.09, cand Mihaela Radulescu a fost urmarita de 803.000 de telespectatori din mediul urban.
Si tot in ziua de Craciun, Mihai Bendeac a fost urmarit de mai mult de un milion de romani. In puii mei a adunat in fata micilor ecrane 1.013.000 de telespectatori au urmarit Antena 1 in intervalul 20.29-21.55, iar Pro Tv a fost urmarit doar de 965.000 de telespectatori, target all urban. Minutul de aur a fost atins la 21.07, cand Antena 1 era urmarita de 1.493.000 de romani.
Si in seara de Ajun cu emisiunea "Craciun cu Nae si Vasile", Antena 1 s-a situat pe locul 1. Minutul de aur a fost inregistrat la 22:05 cand 1.287.000 de romani din mediul urban vizionau programul Antenei 1.
In intervalul 20:30-22:32, 795.000 de romani din mediul urban au urmarit emisiunea, in timp ce concurentul principal Pro TV a fost vizionat in acest interval orar de doar 621.000 de romani. Cei doi comedianti au fost preferati in schimbul filmului Omul paianjen 3.
Editia din Ajun a emisiunii Acces Direct a fost de asemenea lider de piata fiind urmarita de 482.000 romani din mediul urban.
Un alt program leader a fost Observator 16 care a fost urmarit in medie de 344.000 romni din mediul urban in intervalul 15:59-16:59. Urmatorii clasati in acest slot au fost Realitatea TV, care a fost urmarita in medie de 275.000 de români si Pro TV, urmarit de 259.000 de romani din mediul urban.
Sursa datelor: GFK Romania SRL
Copyright: Antena 1
- Date prelucrate de catre departamentul de cercetare Antena 1;
- Analiza este facuta pe targetul all urban in perioada 24-25 decembrie 2010.