Antena 1, postul care transforma o casa intr-un camin, a demonstrat inca o data ca sarbatorile se petrec in familie. De Paste, cei mai multi romani au ales editiile speciale de la Antena 1. Mihaela Radulescu, Dan Negru, Mihai Bendeac si Razvan si Dani raman liderii divertismentului de calitate.
Pastele a adus la Antena 1 un program special, la care si-au adus aportul deopotriva vedetele Antena 1, invitatii acestora si gazdele emisiunilor speciale. Telespectatorii au inceput sarbatoarea inca de vineri dimineata, cu Razvan si Dani si continua sa petreaca si astazi, 25 aprilie, alaturi de Mihaela Radulescu, in cea de-a doua editie speciala „Splendoare de Sarbatoare".
Mihaela Radulescu, preferata telespectatorilor
Linistita si in forma maxima, Mihaela a revenit la Antena 1, locul unde s-a obisnuit sa isi petreaca sarbatorile si dupa decizia de a renunta la televiziune, spre incantarea telespectatorilor care au ales Antena 1 in defavoarea altor posturi de televiziune.
Potrivit datelor furnizate de GFK Romania, Splendoare de Sarbatoare, emisiunea moderata de Mihaela Radulescu in prima zi de Paste a fost urmarita de peste o jumatate de milion de telespectatori din mediul urban. Astfel, la nivel urban, emisiunea Mihaelei Radulescu a inregistrat un rating mediu de 4.6% si o cota de piata de 18.9 procente, la mare distanta de principalul competitor, Pro Tv, care a reusit sa adune in fata televizoarelor doar 248.000 de telespectatori si sa inregistreze un rating de 2.2% si un share mediu de 8.9%.
Splendoare de Sarbatoare a fost liderul pietei si la nivelul targetului 15-54 urban, pe care a inregistrat o audienta medie de 4% si o cota de piata de 18.5%, lasand pe locul al doilea postul Pro Tv si la nivelul acestei categorii de public. Telespectatorii se vor reintalni si astazi cu Mihaela Radulescu si invitatii sai, de la 13.15, pe Antena 1.
Dan Negru si Mihai Bendeac liderii divertismentului
In preferintele publicului tanar din mediul urban, din categoria de varsta 15-54, s-au aflat si Plasa de stele si X-tra show-ul In puii mei. Emisiunea lui Dan Negru, in a carui plasa au cazut Claudia si Gabriel Dutu, a fost si de aceasta data lider, ca in fiecare saptamana de la lansarea acestui sezon, inregistrand un rating mediu de 5.7% si o cota de piata de 16.3 procente. Protrivit GFK Romania, locul secund i-a revenit postului Pro Tv.
Varful de audienta din emisiunea Plasa de stele a fost inregistrat la ora 21.37, cand Antena 1 a fost urmarita de 1.032.000 de telespectatori din mediul urban, un numar aproape dublu fata de cel al telespectatorilor care la aceeasi ora urmareau Pro Tv.
Telespectatorii au continuat seara de Paste alaturi de Antena 1 urmarind X- tra show-ul In puii mei. Mihai Bendeac si colegii lui au fost si ei cei mai urmariti la nivelul targetului 15-54 urban, reusind sa aduca in fata televizoarelor aproape o jumatate de milion de romani.
Si sambata seara romanii au petrecut alaturi de Mihai Bendeac. Editia speciala In puii mei, din ajun de Paste s-a impus lider in segmentul sau orar cu o medie de 742.000 de telespectatori din mediul urban, plasand Antena 1 in fata altor posturi de televiziune. Pro Tv a ramas si de aceasta data pe locul secund, cu o medie de 592.000 de telespectatori. La ora 21.31 emisiunea lui Mihai Bendeac a atins varful de audienta, fiind urmarit de 1 121 000 de telespectatori din mediul urban, de doua ori mai multi decat cei care la acea ora priveau programul difuzat de Pro Tv.
De la distractie la rugaciune si, din nou, distractie
Antena 1 a demonstrat in repetate randuri ca este preferata romanilor atunci cand vine vorba de divertisment, mai ales de Sarbatori. Stau marturie audientele editiilor speciale de Craciun, Revelion sau Florii, cand postul din Baneasa a condus detasat concurenta. Cifrele inregistrate sambata seara arata insa ca Antena 1 este mereu aproape de telespectatorii sai.
Slujba de inviere, transmisa in direct de mai multe posturi de televiziune, a fost urmarita de cei mai multi romani din mediul urban, la Antena1. In intervalul orar 23.48 - 00.13, in care a transmis de la Patriarhie, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune.
Romanii se trezesc cu Razvan si Dani
Pe primul loc in preferintele romanilor s-au situat si editiile speciale Neatza cu Razvan si Dani de vineri si, respectiv, duminica.
Ieri, in prima zi de Paste, matinalul Antenei 1 a inregistrat in randul targetului 15-54 urban un rating mediu de 2.9% si o cota de piata de 13.6 procente, in vreme ce Pro Tv s-a clasat pe locul secund cu 2.6% rating mediu si 12.4 procente share. Si emisiunea de vineri s-a aflat in preferintele telespectatorilor din categoria 15-54 urban, inregsitrand o audienta medie de 2.6% si o cota de piata de 19.6 procente,
Daniel Buzdugan i-a mancat meciul lui Mihai Morar... Nunta Regala de la Londra la Bucuresti. Editie speciala maraton "Acces Direct"...