Antena Căutare

Divertis a facut audienta mai mare la Antena 1 decat la Pro TV

Grupul Divertis avea mai mult succes in formula consacrata la Antena 1, cu Monica Anghel si Daniel Buzdugan. Cifrele de audienta inregistrate la postul PRO TV sunt mai mici decat cele de la Antena 1. In acest sezon, programul difuzat de Antena 1 s-a plasat mai bine in preferintele telespectatorilor decat Divertis Land of Jokes.



Mai mult decat atat, Divertis Mall si Divertis Mall si prietenii, cele doua emisiuni pe care grupul condus de Toni Grecu le avea la Antena 1 se bucurau de un mai mare succes decat cel pe care il au in prezent showurile Divertis de la PRO TV - Land of Jokes si Serviciul roman de comedie.

O arata datele de audienta inregistrate la nivelul targetului 15-54 urban, in perioada martie-mai 2009 si martie-mai 2010, adica in ultimul sezon de la Antena 1 si, respectiv, cel de-al doilea sezon de la PRO TV. In aceasta perioada, atat Antena 1 cat si PRO TV au difuzat emisiunile Divertis in prime time, ceea ce permite o analiza comparativa a datelor inregistrate la nivelul tagetului amintit.

Astfel, in perioada mentionata, succesul avut de Divertis la Antena 1 se reflecta intr-o cota de piata medie de 19.3% si un numar de 554.000 de telespectatori din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 15 si 54 de ani. La PRO TV numarul telespectatorilor a scazut la 391.000, cu 163.000 mai putin, iar diferenta dintre cota de piata inregistrata la Antena 1 si cea la PRO TV fiind de 29% in favoarea Antenei 1.

Trendul descendent se mentine si la nivelul fiecarei emisiuni in parte, nu doar la media de audienta a celor doua programe difuzate duminica seara. Divertis Mall difuzat de Antena 1 a inregistrat o audienta medie de 8.3%, in vreme ce Divertis Land of Jokes, de la PRO TV, a inregistrat o medie de 6.6 procente, ceea ce implica o diferenta de 136.000 de telespectatori. In ceea ce priveste cota de piata, diferenta dintre Divertis Mall si Divertis Land of Jokes este de 21%.

O situatie similara este si in cazul emisiunilor Divertis Mall si prietenii si Serviciul roman de comedie. In vreme ce programul difuzat de Antena 1 a inregistrat un rating de 7.9% si o cota de piata de 18.4%, PRO TV a obtinut 5.5 procente de rating si un share de 13.8%. La nivelul numarului de telespectatori, scaderea audientei a insemnat o pierdere in medie de 183.000 de telespectatori.


Sursa: GFK Romania
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Perioada analizata: Antena 1- martie-mai 2009
PRO TV- martie -mai 2010

Target: 15-54 urban
Date prelucrate de departamentul Reasearch Antena 1

Antena3, lider in nisa de stiri in ziua votului Motiunii de cenzura... Simona Gherghe isi sarbatoreste astazi ziua de nastere...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x