Mai mult decat atat, Divertis Mall si Divertis Mall si prietenii, cele doua emisiuni pe care grupul condus de Toni Grecu le avea la Antena 1 se bucurau de un mai mare succes decat cel pe care il au in prezent showurile Divertis de la PRO TV - Land of Jokes si Serviciul roman de comedie.
O arata datele de audienta inregistrate la nivelul targetului 15-54 urban, in perioada martie-mai 2009 si martie-mai 2010, adica in ultimul sezon de la Antena 1 si, respectiv, cel de-al doilea sezon de la PRO TV. In aceasta perioada, atat Antena 1 cat si PRO TV au difuzat emisiunile Divertis in prime time, ceea ce permite o analiza comparativa a datelor inregistrate la nivelul tagetului amintit.
Astfel, in perioada mentionata, succesul avut de Divertis la Antena 1 se reflecta intr-o cota de piata medie de 19.3% si un numar de 554.000 de telespectatori din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 15 si 54 de ani. La PRO TV numarul telespectatorilor a scazut la 391.000, cu 163.000 mai putin, iar diferenta dintre cota de piata inregistrata la Antena 1 si cea la PRO TV fiind de 29% in favoarea Antenei 1.
Trendul descendent se mentine si la nivelul fiecarei emisiuni in parte, nu doar la media de audienta a celor doua programe difuzate duminica seara. Divertis Mall difuzat de Antena 1 a inregistrat o audienta medie de 8.3%, in vreme ce Divertis Land of Jokes, de la PRO TV, a inregistrat o medie de 6.6 procente, ceea ce implica o diferenta de 136.000 de telespectatori. In ceea ce priveste cota de piata, diferenta dintre Divertis Mall si Divertis Land of Jokes este de 21%.
O situatie similara este si in cazul emisiunilor Divertis Mall si prietenii si Serviciul roman de comedie. In vreme ce programul difuzat de Antena 1 a inregistrat un rating de 7.9% si o cota de piata de 18.4%, PRO TV a obtinut 5.5 procente de rating si un share de 13.8%. La nivelul numarului de telespectatori, scaderea audientei a insemnat o pierdere in medie de 183.000 de telespectatori.
Sursa: GFK Romania
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Perioada analizata: Antena 1- martie-mai 2009
PRO TV- martie -mai 2010
Target: 15-54 urban
Date prelucrate de departamentul Reasearch Antena 1