Antena Căutare

Divizia TV Intact Media Group și-a adjudecat intervalele prime time și whole day în luna septembrie la nivel urban

Prima lună de toamnă a însemnat pentru divizia TV Intact Media Group performanțe de audiență pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterile cotei de piață au vizat atât întreg Grupul, cât și stațiile TV separat

Prima lună de toamnă a însemnat pentru divizia TV Intact Media Group performanțe de audiență pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Creșterile cotei de piață au vizat atât întreg Grupul, cât și stațiile TV separat.

Peste nouă milioane de români au urmărit în septembrie 2016, timp de cel puțin un minut, în Whole Day, producțiile de divertisment și life-style, știrile și talk-show-urile, precum și serialele posturilor noastre.

Astfel:

· “Antenele” sunt lider pe majoritatea intervalelor orare, pe toate cele trei target-uri relevante. Pe targetul comercial, televiziunile din Grup sunt lider înDay Time și au creșteri ale cotei de piață pe cele mai multe segmente orare, dintre care Prime Time (+ 15%) și Whole Day (+9%).

Articolul continuă după reclamă

· Antena 1 are aprecieri pe toate intervalele, inclusiv în Whole Day (+22%) și în Prime Time (+30%), comparativ cu luna septembrie a anului trecut, la nivelul publicului comercial. Mai mult, Antena 1 este lider de piață în Day Time. În top trei emisiuni ale stației, se află mega-producțiile “Chefi la cuțite”, “X Factor” și “Te cunosc de undeva”.

· Antena 3 conduce clasamentul posturilor de știri din România în luna septembrie pe cele mai importante intervale orare, printre care Prime Time și Whole Day. “Sinteza Zilei”, “Punctul de întâlnire”, “Adevăruri ascunse”, “Subiectiv” și “Exces de putere” au avut cele mai mari cifre de audiență în luna septembrie.

· Antena Stars a fost urmărită, în luna septembrie, de peste 3 milioane de telespectatori la nivelul întregii zile, pe targetul național. Cele mai vizionate programe ale primei luni de toamnă au fost “Star Special”, “Răi da’ buni”, “Star matinal e pe val”, ‘Agentul VIP” și “Star News”.

· Happy Channel are creșteri spectaculoase ale cotei de piață pe majoritatea intervalelor orare, comparativ cu 2015, atât în luna septembrie cât și pe întreaga perioadă de șapte luni de la lansare. Înregistrează creșteri semnificative de audiență pe majoritatea intervalele orare, pe target-ul 18-49, Femei, între care Whole Day (+73%,) și Prime Time (+50%), precum și de cinci ori mai mare pe parcursul dimineții. Cele mai urmărite programe ale stației au fost, în luna septembrie, “Prizoniera dragostei”, “Elif”, “Chemarea destinului” și “Fiorella, spune da!”.

· ZU TV are o creștere a cotei de piață de 120% în Morning, în septembrie, la nivelul publicului cu vârste cuprinse între 15 și 34 de ani. Clasamentul celor mai urmărite emisiuni ale lunii septembrie este următorul: “Morning ZU”, “ZU TV e Hitul verii’, “Bobiceag și duba de artiști” și “Adevăr&Provocare”.

Happy Day și Happy Night aduc cele mai COOLturale informații, pe Happy Channel...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 1 noiembrie 2024. Iamina și Camelia au ajuns aproape la final! Ce sumă au câștigat
Ești mai deștept decât un copil de clasa a V-a | Sezonul 3, 1 noiembrie 2024. Iamina și Camelia au ajuns aproape la final! Ce sumă au câștigat Luni, 04.11.2024, 19:00
Premierele toamnei în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


x