Antena Căutare

Editia speciala “Acces Direct”, “Mireasa pentru fiul meu” si Observator 16, pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor

“Acces Direct”, emisiunea prezentata de Simona Gherghe, s-a situat ieri, 29 august, in fruntea clasamentului de audienta. Aceeasi pozitie in topul preferintelor telespectatorilor a fost ocupata si de reality-showul “Mireasa pentru fiul meu” care a devansat concurenta in ambele intervale orare de difuzare.

Antena 1 a fost lider de piata luni, 29 august, in intervalul orar 16.59 - 18.58, corespunzator programului de difuzare al emisiunii "Acces Direct". Astfel, emisiunea a inregistrat la nivelul targetului all urban, un rating de 2.9 procente si 12.8% share, in vreme ce postul Pro TV, situat pe cea de-a doua pozitie, a inregistrat 2.8% rating si 12% cota de piata.

In cadrul editiei speciale de ieri, Simona Gherghe a prezentat in exclusivitate imagini din culisele celei mai frumoase nunti din acest an, nunta lui Cristi Borcea cu Alina Vidican. Telespectatorii au avut ocazia sa asiste la momente deosebite din timpul spectaculosului eveniment, momente precum taierea tortului sau grandiosul foc de artificii. Incepand cu 5 septembrie, "Acces Direct" va reveni pe micile ecrane cu un nou sezon incitant, aducand in atentia telespectatorilor subiecte de actualitate, povesti inedite, muzica si discutii incitante.

Primul loc in topul preferintelor telespectatorilor a fost ocupat si de emisiunea "Mireasa pentru fiul meu", cel mai indragit reality-show matrimonial din Romania. Emisiunea, moderata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat in intervalul orar 10.48 - 11.41 un rating de 1.1% si 10.9% share la nivelul targetului 15-54 urban, devansand programele postului Realitatea TV care a inregistrat 1% rating si 9.4 procente cota de piata. Cea de-a treia pozitie in clasamentul audientelor pe targetul 15-54 urban a fost ocupata de postul Pro TV cu 0.7% rating si 6.6% cota de piata.

Emisiunea a fost lider de piata si in cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13.57 - 15.59, inregistrand la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 1.6 % si 11.6% share. Locul secund a fost ocupat de postul Realitatea TV cu 1.3% rating si 9.2% cota de piata. Postul Pro TV s-a situat tot pe cea de-a treia pozitie, inregistrand 1.1% rating si 8% cota de piata.

In prima editie a emisiunii, alaturi de Mirela Boureanu Vaida au venit o parte dintre concurentii sezoanelor anterioare ale emisiunii, pe care moderatoarea i-a provocat la o discutie despre schimbarile care au aparut in viata lor odata cu participarea la celebrul reality-show. Emisiunea "Mireasa pentru fiul meu" va fi difuzata saptamana aceasta in doua momente ale zilei, de la 10.50 si de la ora 14.00.

Pe primul loc in audiente s-a mentinut si Observatorul orei 16. Acesta a inregistrat, la nivelul targetului 15-54 urban, un rating de 2.9 % si 17.1% procente share, Antena 1 devansand astfel Pro TV care a reusit sa obtina 1.8 procente de rating si 10.5 % share.

Sursa: GfK Romania S.R.L.

“Mireasa pentru fiul meu” a luat startul la Antena 1!... Mariah Carey se va alatura echipei X Factor din UK?...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia)
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 5: Vânătă umplută (Vânătă Papoutsakia) Marti, 30.04.2024, 10:00
Ai filme bune în AntenaPLAY Vezi acum
Citește și
Ultimele știri
x