Ediția de ieri, 26 noiembrie, a emisiunii “Acces direct” a stabilit cele mai bune cifre de audință din acest an, fiind totodată și cea mai bună ediție la nivel de cotă de piață din 2012 și până acum, la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vîrste cuprinse între 18-49 de ani, iar la nivelul întregului public din mediul urban și a celui național, a fost cea mai bună ediție la nivel de rating din 2012 până în prezent.
Ancheta jurnalistică a echipei de la Acces direct cu privire la cazul fetei din Alexandria violata și omorâtă de un bărbat cunoscut pe Facebook a fost urmărită în minutul de maximă audiență de la 18.54 de peste 2.700.000 de români, înregistrând un vârf de audiență de 14,9 puncte de rating și 29,3% cotă de piață.
Ediția de ieri a emisiunii prezentate de Simona Gherghe în care au intrat în direct și părinții fetei ucise, a inregistrat pe întreg publicul din mediul urban pe tot parcursul difuzarii ei (16.57 – 18.59) o audiență medie de 10,4 puncte de rating și 25,9% cotă de piață, aproape dublu față de Pro Tv care înregistra 5,5 puncte de rating și 13,7% cotă de piață.
„Acces direct” a fost ieri lider de audiență detașat și la nivelul publicului național cu o audiență medie de 10,7 puncte de rating și 25% cotă de piață, fiind urmărită de aproape două milioane de telespectatori din toată țara, în timp ce Pro Tv a înregistrat o audiență medie de 7,8 puncte de rating și 18,3 % cotă de piață.
Clasamentul se menține și la nivelul publicului comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, cînd Antena 1 obține o audiență medie de 8,4 puncte de rating și 28,2% cotă de piață ce o poziționează pe primul loc, urmată de Pro Tv cu 5,2 puncte de rating și 17,4% cotă de piață,
Sursa:Kantar Media | ||
Copyright:ARMADATA S.R.L. | ||
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | ||
Analiza este facuta pe target-urile All Urban, 18-49 Urban si National | ||
Perioada 26 noiembrie 2014 | ||