Astfel, Next Star a inregistrat o cota de piata de 17.9% si un rating mediu de 7.1% la nivelul targetului all urban, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv inregistra doar 14.1% share si 5.6% rating. Peste 1, 8 milioane de telespectatori la nivel national urmareau in minutul de aur, 22:31, evolutia micilor concurenti, mult peste dublu fata de cei care urmareau atunci programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
Zi de top ieri pentru Antena 1. Tot mai multi romani urmaresc zi de zi productiile Antenei 1, postul din Baneasa cucerind clasamentul de audienta atat la nivelul intregii zile, cat si in prime time. Astfel, Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.1 % si o cota de piata de 16.3% la nivelul targetului all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda.
Si in Prime Time, Antena 1 a fost prima optiune a telespectatorilor din mediul urban, cu un rating mediu de 6.4% procente si o cota de piata de 17.5%, pentru ca pozitia secunda sa fie ocupata tot de Pro TV care in acelasi interval orar si la nivelul aceluiasi target a inregistrat un rating mediu de 5.5% si o cota de piata de 15.1%.
Antena 1 si-a devansat principalul competitor si in intervalul 17-19, Simona Gherghe aducand in fata micilor ecrane cei mai multi telespectatori din randul targeturilor 18-49 urban, all urban si national. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 4.5% si 22.3% cota de piata la nivelul targetului 18-49 urban, aproape dublu fata de Pro Tv, care inregistra atunci doar 2.6% rating si o cota de piata de 13%.
Dan Capatos a ramas preferatul romanilor, Un show pacatos clasandu-se in topul audientelor la nivelul targetului comercial 18-49 urban. Astfel, emisiunea prezentata de campionul noptilor albe a inregistrat aseara o cota de piata de 15.1% si un rating mediu de 3.8%, in vreme ce Pro Tv inregistra in acelasi interval orar 13.8% share si 3.5% rating.
Observator 16 si ambele intervale de difuzare Mireasa pentru fiul meu au fost si ele prima optiune a celor mai multi telespectatori din randul targetului comercial al statiei, 18-49 urban.