Antena Căutare

Happy Channel, lider de audiență la nivelul întregii zile și în Prime Time, pe nișa posturilor de televiziune pentru femei

Happy Channel a fost, marți (12 septembrie), lider de audiență la nivelul întregii zile, în clasamentul posturilor de televiziune dedicate femeilor, target femei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban. Happy Channel a înregistrat 0,3 puncte de rating și 2,2% cotă de piață, iar pe poziția secundă s-a clasat competitul principal PRO 2, care a obținut 0,2 puncte de rating și 1,5% cotă de piață. Rezultate deosebite a înregistrat postul de televiziune și în Prime Time, fiind și pe acest segment lider de audiență.

Happy Channel a fost, marți (12 septembrie), lider de audiență la nivelul întregii zile, în clasamentul posturilor de televiziune dedicate femeilor, target femei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban. Happy Channel a înregistrat 0,3 puncte de rating și 2,2% cotă de piață, iar pe poziția secundă s-a clasat competitul principal PRO 2, care a obținut 0,2 puncte de rating și 1,5% cotă de piață. Rezultate deosebite a înregistrat postul de televiziune și în Prime Time, fiind și pe acest segment lider de audiență.

Emisiunea prezentată de Vlad Gherman, “Don Apetit”, dar și serialele turcești Iubire și Răzbunare și Elif s-au regăsit printre preferințele telespectatorilor, target femei cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, mediul urban. Pe nișa posturilor pentru femei, Happy Channel a fost lider de audiență în intervalul 12:31-12:59, când a fost difuzată “Don Apetit” (0,4 puncte de rating și 3,5% cotă de piață), iar pe locul al doilea s-a situat postul Diva cu 0,1 puncte de rating și 1,2% cotă de piață.

În Prime Time, Happy Channel s-a aflat pe primul loc în topul televiziunilor dedicate femeilor, target femei cu vârste cuprinsă între 18 și 49 de ani, mediul urban. Lider de audiență în intervalul 19.00-23.00, Happy Channel a înregistrat 1,2 puncte de rating și 3,5% cotă de piață, în timp ce poziția a doua a fost ocupată de PRO 2 (0,7 puncte de rating și 2,1% cotă de piață).

Între 18:59-19:59, “Elif” a situat Happy Channel pe prima poziție, în topul televiziunilor pentru femei, obținând 1,3 puncte de rating și 5,4% cotă de piață, iar PRO 2 a înregistrat 0,5 puncte de rating și 2% cotă de piață.

Blockbusterul turcesc “Iubire și răzbunare” (“Brave and beautiful”) a menținut Happy Channel pe prima poziție, pe nișa posturilor pentru femei, în intervalul 20:00-21:59, când a avut 1,3 puncte de rating și 3,6% cotă de piață. PRO 2 a ocupat locul al doilea (0,6 puncte de rating și 1,7% cotă de piață).

În plus, în Prime Time, Happy Channel s-a clasat pe poziția a patra în top all channels (intervalul 19.00-23.00), cu 1,2 puncte de rating și 3,5% cotă de piață.

Din 18 septembrie, Happy Channel le oferă telespectatorilor "O grămadă de caramele"! În fiecare luni și marți, de la ora 19.00. Fii cu ochii pe Happy!

Sursa: Kantar Media

Copyright: ARMADATA SRL

12 septembrie 2017

Target: Femei 18-49 Urban

Antena Group și-a lansat grila de toamnă printr-o serie de concerte în 3 dintre cele mai importante orașe din România... INTERVIU EXCLUSIV! Anca Lungu, întâlnire excepţională cu Gerard Pique. Fotbalistul de la FC Barcelona vorbeşte deschis d...
Chec cu ciocolată și inimioară albă. Rețetă perfectă pentru un cadou dulce
Pentru una dintre cele două zile din luna februarie, în care sărbătorim iubirea, ziua de...
Horoscopul zilei de 8 februarie 2023. Berbecii muncesc mult pntru a-și îndeplini obiectivele. Află ce se întâmplă cu zodia ta
Horoscopul zilei de 8 februarie 2023 spune că Berbecii fac tot ce le stă în putință ca...
Parteneri
Top 3 zodii care pot deveni cei mai aprigi dușmani. Sunt în stare de orice pentru a se răzbuna
Catine.ro

Abonează-te la newsletter!

Lasă-ne adresa ta de mail și te vom ține la curent zilnic cu cele mai importante știri, astfel încât să nu pierzi nimic niciodată.


Ultimele știri
x