Simona Gherghe le-a adus si ieri telespectatorilor cele mai fierbinti subiecte de pe agenda mondena, oferindu-le acces direct la exclusivitati si senzationalul adevarat. Acces Direct a fost si ieri preferatul celor mai multi telespectatori, emisiunea de la Antena 1 surclasand concurenta, atat la nivelul targetului comercial 15-54 urban, cat si pe segmentul all urban.
In exclusivitate la Acces Direct, Simona Gherghe a prezentat ieri momente impresionante de la cununia Lorei cu actorul de stand- up comedy Dan Badea, dar si imagini inedite de la petrecerea de dupa cununie, eveniment ce a avut o dubla semnificatie, deoarece in aceeasi zi a fost si ziua de nastere a artistei. Astfel, Acces Direct a inregistrat ieri un rating mediu de 3.8 procente si o cota de piata de 15.2% la nivelul publicului din mediul urban, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, s-a plasat pe locul al doilea, cu 3.5% rating si 14.1 share. Si la nivelul targetului comercial 15-54 urban, emisiunea Simonei Gherghe a fost prima optiune a telespectatorilor, Acces Direct inregistrand un rating mediu de 3.7 procente si o cota de piata de 16.9%.