În a doua zi de Paște, telespectatorii Antenei 1 au avut „Chef de râs”, emisiunea difuzată între 20.30 – 23.06 fiind lider de audiență la nivelul întregului public din mediul urban.
Astfel, Antena 1 s-a situat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu emisiunea „Chef de râs” cu o medie de 7,6 puncte de rating și 15,3 % cotă de piață, în timp ce Pro TV s-a clasat pe locul al treilea, după Kanal D, cu o audiență medie de 6,6 puncte de rating și 13,5% cotă de piață.
În minutul de maximă audiență de la 21.42, Antena 1 a fost urmărită de peste 1.100.000 de telespectatori din mediul urban, emisiunea „Chef de râs” prezentată de Vasile Muraru și Valentina Fătu înregistrând un vârf de audiență de 11,4 puncte de rating și 21,5% cotă de piață, în timp ce Pro Tv a înregistrat doar 5,3 puncte și 10 procente din cota de piață.
Sursa:Kantar Media | |
Copyright:ARMADATA S.R.L. | |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group | |
Analiza este facuta pe target-ul All Urban | |
Perioada 13 aprilie 2015 | |
Imediat după Paște, ”Hell’s Kitchen – Iadul bucătarilor” este marți și miercuri, la Antena 1! Ce surprize vă așteaptă... Traian de la ”Mireasă pentru fiul meu”, un adevărat Don Juan! Uite cum reușește să impresioneze femeile...