O altă premieră în grila de programe a postului de televiziune Happy Channel o reprezintă rubrica Happy Day, a cărei moderatori și realizatori sunt Cristina Ciobănașu și Vlad Gherman.
Criss și Vlad vor realiza, împreună, un magazin cultural informativ care va avea o structură de difuzare zilnică, de luni până sâmbătă, de la 23.50 la 00.00, cu mai multe reluări (luni-duminică de la 06:50 si de la 15:50, si luni – sâmbătă, de la 00:50).
“E un proiect minunat, care ne-a placut amândurora de la prima vedere! Noi oricum suntem mari consumatori de teatru, film, concerte, asa că abia asteptăm să oferim si telespectatorilor Happy Channel toate detaliile vietii culturale romanesti”, spune Cristina Ciobănasu.
“De când ne cunoastem, facem absolut totul împreună. Exact acelasi lucru se va întâmpla si în cazul emisiunii Happy Day, pe care Criss si cu mine o vom realiza pentru Happy Channel”, declară Vlad Gherman.
Alături de Criss si Vlad, rubrica Happy Day va avea si un reporter special, Raphael Tudor, care va “culege” din piată cele mai proaspete noutăti culturale:” Criss si Vlad sunt prietenii mei de foarte mult timp, asadar vom fi o echipă foarte sudată si, sperăm noi, si foarte eficientă!”, povesteste Rapha.
Happy Day reprezintă o noutate în peisajul media audio-vizual, fiind prima emisiune concentrată pe pulsul vieții culturale, prezentată într-o rubrică proaspătă, alertă, neconvențională, în stilul “Happy”. Ariile tematice atinse vor fi cele din zona teatrală (HappyPlay) cinematografică (Happy Cinema) operă și operetă (HappyMusical), concerte (HappyShow), lansări de videoclip-uri (Happy Hit), lansări de carte (HappyBook), evenimente culturale (HappyCultura) , festivaluri (HappyFest). Sloganul emisiunii va fi : “Pentru o viață fericită, consumă câte un eveniment COOLtural în fiecare zi!”
Rubrica Happy Day se adresează, în principal, unui target urban (18-34), și este o premieră în media de televiziune românească.
Happy Day se va difuza, Începând cu 8 martie, la Happy Channel, canal TV care face parte din portofoliul Antena Group si care se adresează segmentului feminin din zona comercială (femei din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani), dar și întregii familii, pozitionandu-se în zona televiziunilor militante, o abordare nouă pe piață media din România. Noul post de televiziune își propune nu doar să ofere telespectatoarelor producții de calitate, targetate pe dorințele și așteptările lor, ci și să le reprezinte cauzele și să militeze pentru ele.