In preajma Craciunului, pe 23 decembrie, Simona Gherghe a pregatit un cadou de Sarbatori pentru telespectatorii Antena 1, oferindu-le o editie speciala "Acces Direct". Dida Dragan si Adriana Bahmuteanu sunt doar doua dintre numele care vor poposi in platoul emisiunii alaturi de frumoasa prezentatoare. Mai mult, cei de acasa vor vedea o confruntare a Mosilor asa cum n-a mai fost. Rica Raducanu si Ionela Prodan au ajuns tocmai in Laponia pentru a deveni reprezentantii Mosului in Romania, insa doar unul dintre ei se va intoarce cu titlul de "Mosul anului".
O parte din imaginile filmate in calatoria catre Laponia au fost difuzate ieri, in timpul emisiunii "Acces Direct", telespectatorii bucurandu-se alaturi de Simona Gherghe de peripetiile celor doi.
La nivelul publicului 15-54 urban, "Acces Direct" s-a situat ieri pe primul loc in topul preferintelor celor de acasa in intervalul de difuzare 16:59 - 18:58. Astfel, emisiunea prezentata de Simona Gherghe a inregistrat la nivelul publicului 15-54 urban o audienta medie de 4.7 procente si 20.4 % share, in vreme ce postul Pro TV, situat pe cea de-a doua pozitie, a inregistrat 4.5 % rating si 19.7 % cota de piata.
In cadrul emisiunii de ieri, in platoul "Acces Direct" a fost invitata si Diana Hetea, concurenta eliminata in cea mai recenta gala X Factor. Asa cum era de asteptat, Diana le-a confirmat celor de acasa ca nu va renunta la muzica. Pentru ea, X Factor a fost nu numai o rampa de lansare, ci si un cadru in care a putut gasi prieteni adevarati, Diana povestindu-i Simonei despre prietenia cu Larisa. Tot ieri, cei de acasa au intrat in direct cu Razvan si Dani, care si-au schimbat temporar domiciliul, mutandu-se intr-un mall din Bucuresti. Alaturi de Maria Radu telespectatorii s-au bucurat de muzica, iar mai tarziu au putut asista la o discutie incendiara despre vrajitoarele din Romania si vedetele care au apelat la serviciile lor.
Si reality-showul "Mireasa pentru fiul meu" a avut parte de un inceput de saptamana in forta, dupa ce saptamana trecuta, emisiunea difuzata de postul Antena 1, de luni pana sambata in doua intervale orare, a inregistrat un procent de leadership de 100%, din 12 editii difuzate toate impunandu-se lider de piata la nivelul targetului comercial al postului, 15-54 urban.
Luni, 19 decembrie, "Mireasa pentru fiul meu" s-a situat din nou pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor. Astfel, emisiunea a inregistrat pe tronsonul orar 10:47 - 11:08, un rating de 1.4 % si 13.1 % cota de piata la nivelul targetului 15-54 urban. Pe locul secund s-a situat postul Pro TV cu 1 % rating si 9.9 procente cota de piata.
Emisiunea a fost lider de piata si in cel de-al doilea interval orar de difuzare, 13:59 - 16:00, inregistrand la nivelul targetului 15-54 urban un rating de 2.3 % si 16.3 % share, a doua pozitie in clasamentul audientelor fiind ocupata de postul Kanal D cu 1.1 % rating si 7.9 % cota de piata.
Sursa: GfK Romania S.R.L.
FOTO! Au mai ramas doar doua zile pana la marea finala Next Top Model. Cine va fi urmatorul top model al Romaniei?... Bambi, succes record in online...