Comparativ cu 2011, cand CME domina pe toate intervalele orare cu exceptia unuia singur, Day Time, in 2012, Intact Media Group isi pastreaza pozitia de lider in Day Time (interval 10:00- 16:00) si intrece trustul care contine Pro TV in Access Prime-Time (interval 16:00 - 19:00) si Late-Night (interval 23:00 - 02:00). Totodata, Antenele devin lider pe Whole Day (audiente masurate intr-un interval de 24 de ore) si reusesc sa reduca semnificativ diferenta fata de competitie in Prime-Time (19:00 - 23:00) si Morning (6:00 - 10:00). Astfel, daca in 2011, in primele doua luni ale anului, diferenta dintre cota de piata realizata de IMG si CME dimineata era de -8,6%, in 2012 aceasta a scazut la -2,3%. De asemenea, in Prime-Time, IMG a facut progrese fata de 2011, reducand distanta fata de CME de la -5,6%, la -4,4 %.
O contributie mare la cresterea cotei de piata a Intact o are, pe langa Antena 1, si Antena 3, care, in ianuarie, a fost cateva zile la rand cel mai urmarit post TV din Romania. Si chiar daca, in luna februarie, amploarea evenimentelor de larga importanta pentru public si-a mai pierdut din intensitate - manifestatiile stradale impotriva guvernului si a presedintelui si ninsorile -, Antena 3 este pe locul al treilea in clasamentul televiziunilor pe Whole Day si pe locul al patrulea in Prime- Time. La fel de important de mentionat este ca, in decursul primei luni a anului, Antena 2 era reintrodusa in grila operatorului RCS- RDS, dar cifrele sale de audienta avusesera mult de suferit ca urmare a scoaterii sale ilegale de pe cablu in 2011. Deja, in primele zile ale lui februarie, Antena 2 a reinceput sa creasca in audienta, constributia sa la cota de piata a IMG urmand sa fie si mai vizibila in urmatoarele luni.
Divizia TV a IMG este formata din: Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV si GSP TV
CME este format din: Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, MTV - Romania si Sport.ro.