Antenele au o cota de piata de 20,4 de-a lungul zilei pe segmentul 18-49 si s-au apreciat pe fiecare interval orar:
6.5 milioane de romani urmaresc zilnic programele Antenelor, de la show-urile grandioase marca Antena 1, emisiunile cu celebritați ale Antenei 2, pana la serialele Euforia sau doza de adrenalina propusa de GSP TV.
Cota de piața a Antenei Group a crescut cu 15% de-a lungul intregii zile comparativ cu 2009 si cu 3% in Primetime, pe segmentul 18-49. In contextul fragmentarii pietei TV in ultimii ani, posturile din grup au atras jumatate de milion de romani in plus fața de 2009, demonstrand ca puterea lor este masurata in oameni.
Astfel, Antena 1 are un public zilnic de 5,576.000 telespectatori, Antena 2 numara 2.077.000 telespectatori, Euforia 1,313.000, iar GSP aproximativ inca un milion.
Programele Antenei 1 au intrunit sufragiile publicului, apreciindu-se in luna iunie cu 24% de-a lungul intregii zile si cu 36% in Primetime fața de aceeasi luna a anului trecut, pe segmentul 18-49. Toate programele de stiri marca Observator au crescut in audiența de asemenea, cea mai importanta ascensiune inregistrandu-se la Observator 19, cu 36% share si 49% rating pe target-ul 18-49 fața de aceeasi perioada a anului trecut .
Antena Group a lansat in luna iulie Antena Play, platforma online pe care pot fi urmarite transmisiile live ale televiziunilor din grup, dar si 6 noi canale exclusive, precum si multe premiere.
Antenele lucreaza deja la grilele de toamna, in care va puteti intalni cu show-uri spectaculoase precum X Factor si Top Chef.
Simona Gherghe va prezenta in continuare emisiunea "Acces Direct"... SuperBingo Metropolis: In 4 august castigi 60.000 de lei plus o Dacia Duster cu talonul razuibil!...