Live acumMireasa Sezonul 2
Prime Time 20:00Te cunosc de undeva!

"Mireasa pentru fiul meu": Marea finala de ieri, cel mai urmarit program de televiziune

Mireasa pentru fiul meu, cel mai iubit realityshow matrimonial din Romania a ajuns la final. Edina este marea castigatoare a primului sezon de la Antena 1, dupa luni intregi de emotie, bucurie si tristete, experiente inedite si momente de cumpana. Marea finala difuzata ieri de Antena 1 a fost urmarita cu sufletul la gura de peste o jumatate de milion de telespectatori din mediul urban, Antena 1 impunandu-se lider absolut de audienta in ambele intervale orare in care a difuzat show-ul. 805.000 de telespectatori din categoria all urban asteptau ieri, la ora 18.57, marele deznodamant, un numar de aproape trei ori mai mare decat al acelora care, la aceeasi ora, urmareau programele posturilor concurente.

In curand, alta generatie de concurenti isi va putea intalni jumatatea in casa Mireasa pentru fiul meu pentru ca, in curand, un nou sezon va lua startul la Antena 1.

Au 41 de concurenti, 351 de zile petrecute in casa Mireasa pentru fiul meu, 50 de finale saptamanale si o echipa de aproape 100 de persoane care a muncit 24 din 24 pentru ca fetele si baietii inscrisi in competitie sa isi gaseasca jumatatea, iar telespectatorii sa se poata bucura de un show matrimonial de exceptie. Eforturile le-au fost recompensate de sutele de mii de telespectatori pentru care Antena 1 a fost si ieri prima alegere. Mireasa pentru fiul meu a fost lider absolut de audienta in ambele intervale de difuzare, atat in randul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, cat si la nivelul publicului din mediul urban.

Astfel, in intervalul 13.59-16.00, Antena 1 a condus clasamentul de audienta la nivel urban cu un rating mediu de 5.1 procente si o cota de piata de 20.1%, fiind urmata de o alta televiziune a trustului Intact, Antena 3. Pro Tv, principalul competitor al Antenei 1 s-a clasat abia pe locul al treilea cu o audienta de aproape patru ori mai mica, respectiv 1.4 puncte de rating si 5.7 cota de piata.

Gala finala, difuzata de Antena 1 de la ora 17.00 a tinut si ea cu sufletul la gura o medie de aproape 600.000 de telespectatori din mediul urban, impunand din nou Antena 1 pe primul loc in clasamentul posturilor de televiziune din Romania, cu o audienta dubla fata de cea inregistrata de Pro Tv. Astfel, in vreme ce Antena 1 a inregistrat la nivel urban o audienta medie de 5.6% si o cota de piata de 19.7 procente, Pro Tv a atins doar 2.6% rating si 9.3% cota de piata.

Doamna Marioara a fost aleasa mama competitiei, cu doar cateva minute inainte ca Mirela Boureanu Vaida sa anunte marea castigatoare: Edina, moment urmarit de 805.000 de telespectatori din mediul urban. Aceasta a fost aleasa publicului si, astfel, mireasa celui de-al saselea sezon Mireasa pentru fiul meu, insa Edina a intrat in marea finala singura.

Acum aproape un an, reality showul “Mireasa pentru fiul meu” deschidea portile noii sale generatii de concurenti care faceau primii pasi intr-o adevarata aventura, o experienta de viata pe care foarte putini au curajul si sansa sa o traiasca. Ieri, in cea mai spectaculoasa gala de pana acum, marea finala Mireasa pentru fiul meu, concurentii au asteptat cu sufletul la gura deznodamantul acestei povesti minunate. Sambata, actualul sezon Mireasa pentru fiul meu s-a incheiat cu o zi plina de emotie, insa in curand telespectatorii vor avea ocazia sa intre din nou alaturi de Mireasa pentru fiul meu intr-o aventura de viata senzationala. Din toamna aceasta un nou sezon Mireasa pentru fiul meu va lua startul. Castingul s-a incheiat, se pregateste o noua locuinta! Noi povesti de dragoste, intrigi intortocheate, provocari inedite ii asteapta pe cei de acasa intr-un sezon spectaculos!

Recomandari