- Marele Premiu de Formula 1™ al Braziliei e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 1 - 3 noiembrie 2024!
- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite începe din 17 noiembrie, numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
"Nu stiu ce i-a apucat pe oamenii astia sa faca un asemenea calcul. L-am vazut si eu in ziar si am ramas surprins, la cat de mult ma iubeste Adevarul.... Eu cred ca ma iubeste Patriciu", a spus realizatorul emisiunii "In Gura Presei."
Calculul Adevarul a fost facut numai pe monitorizarea tuturor punctelor de audienta (Gross Rating Point - GRP) obtinute de reclamele difuzate in toate editiile din cei sase ani. A fost luat in considerare un cost mediu al GRP pentru fiecare an in parte. Calculele au fost facute in functie de targetul comercial al statiei: persoane de peste 18 ani din mediul urban.
Mai tare decat Liga 1
In cei sase ani, emisiunea „In gura presei" s-a dovedit mai banoasa decat drepturile TV pentru meciurile de fotbal din Liga I, pe care grupul Intact le-a avut in perioada 2008 - 2011. Astfel, potrivit unui calcul al revistei „Forbes Romania", Antena 1 si GSP TV au obtinut din vanzarile de publicitate in aceste partide aproximativ 6,5 milioane de euro.
Mircea Badea a comentat ironic acest aspect, repetand de doua ori paragraful: "In cei sase ani, emisiunea „In gura presei" s-a dovedit mai banoasa decat drepturile TV pentru meciurile de fotbal din Liga I" si a afirmat ca oricum nu mai surprinde pe nimeni, la cat interes prezinta partidele "spectaculoase" din Liga 1.
Potrivit unor calcule realizate de „Adevarul", emisiunea „In gura presei" a adus posturilor Antena 3 si Antena 1 venituri din publicitate in valoare de 7,5 milioane de euro, in perioada 2005-2010. Din aceasta suma, 2,9 milioane de euro au fost aduse din publicitatea data pe de Antena 3, atat editiile in „direct", cat si cele in „reluare". Restul de bani pana la 7,5 milioane de euro au fost atrase de reluarile difuzate la Antena 1 (dimineata).