"Mireasa pentru fiul meu", emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida, isi mentine statutul de lider de piata, castigat de la primele editii ale reality-showului. Dupa doua zile consecutive in care s-a situat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor, "Mireasa pentru fiul meu" a reusit si ieri, 31 august, sa devanseze concurenta la nivelul targetului 15-54 urban.
Astfel, in intervalul orar, 10.48 - 11.07 , emisiunea a inregistrat 14.6% cota de piata si 1.2 procente rating. Pe locul doi in topul audientelor pentru acest tronson orar s-a aflat TVR 1, cu 0.5% rating si 6.2% share. A urmat Prima TV, cu 0.5 procente rating si 5.8 % cota de piata.
"Mireasa pentru fiul meu" si-a pastrat pozitia de lider de piata si pentru al doilea interval de difuzare, intre 13.59 si 16.00. La nivelul targetului 15-54 urban, reality-showul a inregistrat un rating de 1.7% si 14.9% share. Locul secund in clasamentul audientelor a fost ocupat de postul Kanal D, cu 1.2 procente rating si 10.7% share. Postul Acasa a atins in acest interval orar 0.9 puncte rating si 7.8 % share, situandu-se pe a treia pozitie in topul audientelor. In timpul editiilor de ieri, Mirela Boureanu Vaida a discutat cu fosti concurenti ai reality-showului, incercand sa lamureasca neintelegerile aparute intre ei si sa ofere raspunsuri la intrebarile sau comentariile telespectatorilor.
Postul Antena 1 a fost lider de piata si in intervalul de difuzare al Observator 16, program care le-a oferit telespectatorilor cele mai importante subiecte ale zilei. La nivelul target-ului comercial 15-54 urban, Observator 16 a fost leader de piata in slotul 16.00 - 17.01, cu un rating de 2.1% si o cota de piata de 14.8 %. La nivelul target-ului 15-54 urban pe locul doi s-a clasat Pro TV cu un rating de 1.5 si o cota de piata de 10.6 %, urmat de Kanal D cu un rating de 1.4 % si o cota de piata de 10.3%.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
"Narcisa Salbatica" - filmari exceptionale in Grecia... Mirela Boureanu Vaida nu gateste niciodata prajituri...