Antena Căutare

Mirela Boureanu Vaida are pile in aeroport datorita emisiunii „Mireasa pentru fiul meu”

La doar cateva ore dupa finala celui de-al doilea sezon al emisiunii „Mireasa pentru fiul meu”, Mirela a plecat intr-o binemeritata vacanta pe Coasta de Azur, alaturi de sotul sau. Desi a avut parte de clipe de vis in cele sase zile petrecute pe taram frantuzesc, vacanta a debutat cu stangul pentru indragita prezentatoare.

„Am avut avion la ora 06:20, imediat dupa marea gala „Mireasa pentru fiul meu – Nunta”. Desi am iesit din direct la ora 01:00, am ramas alaturi de concurenti pentru poze si ramas-bun, astfel ca am ajuns acasa la 3 dimineata, adormind instant. La 5 m-am trezit din instict, cu o teama teribila. O singura ora pana decola avionul. Tin sa ii multumesc pe aceasta cale taximetristului care ne-a dus la aeroport in doar 10 minute, dar si doamnei de la ghiseu, care bucuroasa nevoie-mare ca favorita dumneai castigase emisiunea, ne-a ajutat sa ajungem cu bine la avion” povesteste amuzata Mirela.

Acesta nu a fost insa singurul incident. Mirela si sotul sau au facut o escala la Roma, unde o furtuna cumplita le-a amanat urmatorul zbor cu cinci ore. Nimic nu a putut insa sa ii strice bune dispozitie Mirelei. „M-am incarcat cu energie, mult soare, plimbari romantice...Ne-am bucurat de luxul si excentricitatea lui Monte Carlo si de plajele fine din Saint Tropez.”

Sambata trecuta Mirela a revenit cu forte proaspete la startul celui de-al treilea sezon „Mireasa pentru fiul meu” si le da intalnire telespectatorilor in fiecare zi, in intervalele 12:00 – 13:00 si 14:00 – 16:00, cu multe momente interesante din casa concurentilor.

Vezi canalul exclusiv "Mireasa pentru fiul meu" pe antenaplay.ro!

Jean de la Craiova a invatat engleza intensiv la “Te cunosc de undeva!”... Exclusiv! Cornelia Catanga a recunoscut ca are cununiile legate...

Puteți urmări știrile Antena 1 și pe Google News. 📰

Video recomandate
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure
BeautiFood | Sezonul 3 - Episodul 4: Mousse de ciocolată cu fructe de pădure Marti, 23.04.2024, 10:00