Cel mai iubit reality show matrimonial, Mireasa pentru fiul meu, s-a mentinut si ieri pe primul loc in preferintele telespectatorilor din mediul urban, in ambele intervale de difuzare. Astfel, la nivelul targetului all uban, emisiunea moderata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat in intervalul de dupa-amiaza un rating mediu de 2,5% si o cota de piata de 13,6%, in timp ce programul oferit de principalul competitor, Pro TV, a inregistrat un rating mediu de 1,6% si o cota de piata de 8,8%.
Si la nivelul targetului comercial 15-54 urban, Mireasa pentru fiul meu a fost prima optiune a telespectatorilor, inregistrand un rating mediu de 1,9% si o cota de piata de 13,5%. Observatorul orei 16 a fost si el fruntas in clasamentul audientelor, jurnalul prezentat de Oana Frigescu impunand Antena 1 pe primul loc in preferintele telespectatorilor.
Sursa: Kantar Media
RCS&RDS, amendata din nou de CNA pentru restransmiterea RTL Klub fara acord... Au mai ramas doua zile pana la marea finala live „Te cunosc de undeva!”...