Cea mai veselă echipă, Neatza cu Răzvan şi Dani, a revenit ieri pe sticlă, după o binemeritată vacanţă. Răzvan şi Dani le-au dat din nou întâlnire telespectatorilor de la ora 8.00, iar aceştia au răspuns în număr foarte mare invitaţiei, clasând emisiunea în topul audienţelor pe targetul comercial 18-49 urban.
„Doamnelor şi domnilor, urmăriţi o emisiune înregistrată în noaptea de Revelion” au glumit băieţii ieri, dând startul petrecerii de Revelion pe rit vechi, în platoul Neatza. Cu destăinuiri de vacanţă, planuri pentru noul an, invitaţi de seamă şi materiale de zile mari, realizate de deja cunoscuta echipă a Dezgustătorilor, prima ediţie Neatza din acest an s-a impus ca lider de piaţă pe targetul comercial, 18-49 urban. Cu un rating mediu de 3% şi 22.2% cotă de piaţă, Neatza a surclasat principalul competitor, Pro Tv.
Unul dintre cele mai puternice branduri în rândul jurnalelor de ştiri din România, Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor. Observatorul orei 13 şi Observatorul orei 16 s-au impus ca lider detaşat de audienţã, atât pe targetul comercial, cât şi în rândul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul orei 16 a înregistrat ieri un rating mediu de 4.3% şi 21% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, clasat abia pe poziţia a treia, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 1.2% şi 5.7% cotã de piaţã. Observatorul dimineţii a fost şi el prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban, fiind urmărit, în medie, de peste 302.000 de telespectatori.
Românii au urmãrit în numãr foarte mare poveştile din casa Mireasã pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientã, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel urban şi naţional. Emisiunea prezentatã de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotã de piaţã de 19.5% şi un rating mediu de 3.4% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Pro Tv, cu o cotã de piaţã de doar 6.9% şi un rating mediu de 1.2%.
Simona Gherghe şi-a adjudecat şi ea prima poziţie în topul audienţelor, emisiunea Acces Direct impunându-se ca lider de piaţă la nivelul tuturor categoriilor importante de public. Astfel, Acces Direct a înregistrat ieri un rating mediu de 5.5% şi o cotã de piaţã de 17.6% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 5.5% rating şi 17.3% cotã de piaţã. Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul targeturilor all urban şi naţional.
În minutul de aur, înregistrat ieri la 17:59, peste 1 172 000 de telespectatori la nivel urban urmăreau Acces Direct, în vreme ce doar 467 000 urmăreau La Măruţă.
La „Te pui cu blondele”, Cătălin Moroşanu le transmite un mesaj extrem tinerilor care nu fac sport... Bătaie pe postul de "Burlăciţă" la Antena 1...