- Hai la masă, România! Noul sezon Chefi la Cuțite de vede duminica de la ora 20:00 și de luni până miercuri de la 20:30 numai pe Antena 1 și în AntenaPLAY
- Marele Premiu de Formula 1™ din Las Vegas e online exclusiv în AntenaPLAY! Vezi cursele în perioada 22 - 24 noiembrie 2024!
Telespectatorii au fost marţi aproape de Antena 1 pe parcursul zilei, urcând filmul serii „Nume de cod: Mercury”, Observatorul dimineţii alături cel al orei 16 şi Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare, pe primul loc în topul audienţelor, la nivelul targetului 18-49 urban.
Filmul al cărui protagonişti au fost Bruce Willis, Alex Baldwin şi Mike Hughes a fost preferatul telespectatorilor, astfel, acesta a înregistrat la nivelul targetului 18-49 urban, 5,8% rating şi 14,3% share, spre deosebire de principalul competitor, ProTv, care înregistra pe acelaşi target un rating de 5,5% şi 13,5% share cu filmul „Îngerii lui Charlie”.
În minutul de aur înregistrat la 22:15, aproximativ 774 000 de telespectatori din mediul urban urmăreau aseară „Nume de cod: Mercury”, în vreme ce aproape jumătate, 392 000, urmăreau filmul difuzat de ProTv.
Observatorul şi-a adjudecat din nou prima poziţie în clasamentul audienţelor, Observatorul dimineţii şi Observatorul orei 16 impunându-se ca lider detaşat de audienţă, pe targetul comercial 18-49 urban. Astfel, Observatorul dimineţii a înregistrat ieri un rating mediu de 2,6% şi 27% cotă de piaţă, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat la nivelul aceluiaşi target, 18-49 urban, şi în acelaşi interval orar un rating mediu de 2,3% şi 24% cotă de piaţă.
Românii au urmărit în număr foarte mare poveştile din casa Mireasă pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunându-se ca lider detaşat de audientă, atât în rândul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cât şi la nivel naţional. Emisiunea prezentată de Mirela Boureanu Vaida a înregistrat ieri, în cel de-al doilea interval de difuzare, o cotă de piaţă de 13,6% şi un rating mediu de 2,4% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o cotă de piaţă de doar 9,7% şi un rating mediu de 1,7 procente.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 U si all urban
Perioada 24 iunie 2014