Antena 1 a inregistrat ieri pe Whole Day un rating mediu de 3.9% si o cota de piata de 16.3% pe targetul urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda, cu un rating mediu de 3.3% si 13.9% cota de piata. In medie, peste 685 000 de telespectatori la nivel national au urmarit ieri Antena 1, intreaga zi.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
WHOLE DAY (02:00-26:00) | Antena 1 | 3.9 | 16.3 | 410 |
Pro TV | 3.3 | 13.9 | 351 |
Si in Prime Time, Antena 1 a fost alegerea celor mai multi romani care locuiesc in mediul urban inregistrand un rating mediu de 9.1% si 17.9% cota de piata, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda. In medie, peste 958 000 de telespectatori la nivel urban urmareau ieri programele Antenei 1 din Prime Time.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
PRIME TIME (19:00-23:00) | Antena 1 | 9.1 | 17.9 | 958 |
Pro TV | 9 | 17.7 | 949 |
Cea de-a cincea editie a emisiunii “Next Star” a cucerit telespectatorii de la primul la ultimul minut, emisiunea prezentata de Dan Negru impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din mediul urban, cat si la nivel national.
Astfel, emisiunea prezentata de Dan Negru a inregistrat aseara un rating mediu de 10.6% si o cota de piata de 19.9% pe segmentul all urban, clasand principalul competitor, Pro Tv, pe pozitia secunda, cu doar 8.9% rating si 16.7% cota de piata.
All Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
NEXT STAR (20:28-23:03) | Antena 1 | 10.6 | 19.9 | 1112 |
Pro TV | 8.9 | 16.7 | 930 |
Si la nivel national, Next Star a fost prima optiune a celor mai multi romani, emisiunea lui Negru fiind urmarita, in medie de 1 795 000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 9.4% si 17.6% cota de piata. Pozitia secunda in topul audientelor a fost ocupata tot de Pro Tv.
National | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
NEXT STAR (20:28-23:03) | Antena 1 | 9.4 | 17.6 | 1795 |
Pro TV | 9.3 | 17.3 | 1771 |
In minutul de aur, 22:12, peste 2 447 000 de telespectatori la nivel national urmareau momentul perechii formate din Maria si Dragos, dansatori profesionisti, ale caror miscari gratioase, atitudine si determinare au facut ca juratii show-ului sa ramana muti de adminratie, in vreme ce mai putin de jumatate urmareau programul oferit de principalul competitor, Pro Tv.
Minut de aur National | Antena 1 | Pro TV | ||||
Timebands | Rtg% | Share | Rtg(000) | Rtg% | Share | Rtg(000) |
22:12 | 12.9 | 24.4 | 2447 | 6.7 | 12.7 | 1270 |
Unul dintre cele mai puternice branduri in randul jurnalelor de stiri din Romania, Observatorul si-a adjudecat din nou prima pozitie in clasamentul audientelor. Observatorul diminetii, Observator 13 si Observator 16 s-au impus ca lider detasat de audienta, atat pe targetul comercial, cat si in randul publicului din mediul urban. Astfel, Observatorul diminetii a inregistrat ieri un rating mediu de 3% si 28.7% cota de piata, in vreme ce principalul competitor, Pro Tv, a inregistrat la nivelul aceluiasi target, 18-49 urban, si in acelasi interval orar un rating mediu de 2.5% si 24.6% cota de piata.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
OBSERVATORUL DIMINETII (06:00-07:59) | Antena 1 | 3 | 28.7 | 165 |
Pro TV | 2.5 | 24.6 | 141 |
Observatorul orei 16 a fost si el preferatul publicului, inregistrand un rating mediu de 2.8% si o cota de piata de 15.9% la nivelul targetului comercial, 18-49 urban. Pozitia secunda a fost ocupata de Prima TV, pentru ca Pro TV sa ocupe abia cea de-a treia pozitie in clasamentul audientelor.
18-49 Urban | ||||
Channels | Rtg% | Shr% | Rtg(000) | |
OBSERVATOR 16 (16:00-16:56) | Antena 1 | 2.8 | 15.9 | 156 |
Prima TV | 1.4 | 8.2 | 80 | |
Pro TV | 1.3 | 7.6 | 74 |
Romanii au urmarit in numar foarte mare povestile din casa Mireasa pentru fiul meu, ambele intervale de difuzare ale emisiunii impunandu-se ca lider detasat de audienta, atat in randul publicului din targetul comercial, 18-49 urban, cat si la nivel urban si national. Emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida a inregistrat ieri, in cel de-al doilea interval de difuzare, o cota de piata de 20.3% si un rating mediu de 3.2% la nivelul targetului 18-49 urban. Pe locul secund s-a clasat programul oferit de Kanal D, cu o rating mediu de doar 1.1% si 6.9% share.